Gå til innhold

OTH i sverige eller babyjungle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt oss for en OTH og lurer på om vi skal kjøpe i sverige eller på babyjungle. Er tross alt litt lettere å reklamere om det skulle være noe galt dersom vi velger sverige, bor i Oslo da. Eller har dere erfaringer med reklamasjon fra babyjungle?

Tror prisen på bag og sportsvogne kom på 7600 i sverige om jeg ikke tar helt feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 7899 her hjemme i norge, så det er ikke mye å spare i sverige. Er ikke sikker på hva det blir på babyjungle. Men vet at lilleprinsen her hjemme importerer og selger vogn m bag til 6800. Tror bare hun tar inn sort. Et supert valg etter min mening. Er godt fornøyd med min. Er nå gått over til sportsvogn, hun er 7 mnd og stortrives.

Skrevet

Jeg kjøpte riktig nok ikke OTH men jeg bestilte fra babyjungle og er kjempe fornøyd, tok 1 uke så var den her og sparte ganske mye syns nå jeg...

Skrevet

Vet de har en del farger inne hos Babyproffsen i Strømstad. Med dagens kurs så får du jo det ganske mye rimeligere. Har også hørt at babyjungle er gode på service, men frakten er jo så dyr og med norsk mva+tollgebyr så er man nesten oppe i samme pris som her, såfremt du ikke bestiller masse ekstrautstyr. Jeg ville kjøpt på strømsdag. så får du en dag med shopping også, de har jo mange andre fine butikker der også + billig mat&vin .-)

Kjøpte min OTH på babyproffsen, og de sendte nye knotter når jeg trengte det og har alltid vært greie å forholde seg til syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...