Gå til innhold

dere med phil & teds......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en phil & teds vogn og er veldig fornøyd med vogna som reisevogn/trille/lett sportsvogn. Kommer også til å bruke den som søskenvogn når nr. 2 kommer snart.

Men jeg ville ikke brukt den som sovevogn til en liten baby. Det krever bruk av ekstra stormtrekk osv. for at den skal bli lun nok, synes jeg. Dessuten er ryggen ikke avstivet nok til at man kan legge et lite barn direkte i vogna, må ev. bruke en sovebag som man setter inn i vogna. Tror dette kunne fungert, men satser ikke på det, skal ha ei anna vogn som sovevogn og bruke Phil & Teds vogna som sportsvogn/søskenvogn.

Et annet problem er at vogna er utrolig lett og fyller seg fort med luft dersom man er ute med den i vind med ev. et stormtrekk over. Nesten sånn at man føler at man mister kontrollen over vogna, hvis barnet er en liten baby og ikke gir nok tyngde i vogna.

Jeg har også den vogna og er kjempefornøyd med den!!! Bruker den til babyen også jeg, han er bare 3 mnd (har bagvogn i tillegg som jeg bruker mest da).

Har softbag i den, og bak har jeg det plast-trekket på om det blåser mye. Når storebror sitter foran skjermer han for både vind og regn, men når jeg triller bare babyen må jeg ha regn/stormtrekk over. Men synes ikke det er noe problem egentlig.

Blåser det mye bruker jeg stort sett andre vogna hvis jeg bare skal på tur med lillebror, men har brukt p&t flere ganger i skikkelig vind.

Så lenge jeg har stormtrekk over har jeg aldri opplevd at vogna har fylt seg med luft. Da blir iallefall min helt tett...

Og har også brukt den til baby uten softbag, men med pose i. Synes det funka greit jeg da, men er enig i at jeg ikke ville hatt den som eneste vogn til liten baby =)

Kommer til å bruke den til sportsvogn til minsten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...