Gå til innhold

Noen flere med kald mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også kald mage, særlig om natta. Så vi får tro det er normalt ja.

- Men er det noen flere som har fått mer hår på magen? Det er ikke store svarte altså, men de kvite duna er blitt mange flere. Samboeren min har til og med kommentert det....

Ja, magen min er kald hele tiden, men jeg fryser ikke selv..:s Samboer sier jeg må kle på meg mer, men når jeg allerede har masse klær på,så fryser jeg ikke,men magen er kald selvvom..Kan d være noe farlig kanskje? :-S Jeg har også fått hår på magen..Men de er svarte:-S ikke sånn veldig synlig, men synlig nok for meg..Har aldri hatt dette før:-S hva skal jeg gjøre?

Hei og takk for svar.

Jeg har ikke lagt merke til mer hår på magen før du nevnte det nå. Det er vel helst dun på min mage da, helt lyse. Når jeg ser etter så er det ganske mye. De kan jo ha vært der hele tiden. Magen er jo blitt større og det er enklere å se selve magen nå. Ikke vet jeg.

Annonse

jepp jeg har også fått hår på magen...de er mørke, å jeg som er så lys også...så jeg ser hårene kjemepe godt....jeg skal forresten ha en gutt om det har noe med saken å gjøre? min søster fikk ikkje sånne hår å hun fikk en jente... kaldt på magen er jeg også da....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...