Gå til innhold

Da er det over, NOK EN GANG

Anbefalte innlegg

Rakk å komme til rugedag 9 før den helvetes mensen kom igjen. Er så forbannet og fortvila akkurat nå, vet ikke om jeg orker flere runder med denne dritten...

Beklager ordbruken, men må bare få ut noe frustrasjon...

Lykke til til dere som fortsatt venter i spenning

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10314734-da-er-det-over-nok-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Tonemor

Skjønner deg veldig, veldig godt. Kjenner meg igjen. Alt sammen. Jeg begynte først med grining. Lå på badegulvet i en time, da jeg skjønte det var over. Deretter kom sinnet. Og apatien?? Greide ikke motivere meg til neste forsøk før langt inn i det. Vurderte sterkt å droppe hele greia. Heldigvis hjelper tiden. Og det er nok en mening, med at det skal gå en tid mellom hver gang. Vi trenger å komme oss til hektene, både fysiks og psykisk.

Beundrer de som er så positive hele veien her inne. Så fulle av håp på tross av sine nedturer. For min del, trenger jeg å rase fra meg. Bruke hele følelsesspekteret. I tillegg er det å være realistisk, det er IKKE sikkert det går, en viktig forsvarsmekanisme for meg. Enda var det helt jævlig og misslykkes.

Gode ønsker og tanker

Annonse

Blir nok frys her også ja, selv om jeg er drittlei akkurat nå. Er jo heldig som har mange på frys, men jeg har på en måte mista troen på at dette skal gå bra. Håper jeg ser lysere på det etterhvert. Skal du hive deg på neste runde med en gang eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...