Gå til innhold

Så er jeg endelig skikkelig i gang igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Snoopi! Fint at du er i gang igjen, og at du tydeligvis har en god følelse og tenker positive tanker. Det er kjempeviktig. Masse lykke til! Håper du blir velsignet med mer enn bobler i magen i løpet av høsten. :)

Det skal bli en fantastisk høst! Og med bittesmå spirer i magen :o)

Dette blir mitt siste forsøk i det offentlige, og jeg regner ikke med egg på frys, det har jeg bare opplevd en gang med ett egg og dette er brukt..

Lykke til dere og, jenter! Det er så s p e n n e n d e !!

Annonse

Hei Snoopi:)

Å så gøy, kan tenke meg ta det er en god følelse å være igang igjen!

Gleder meg til å komme etter, men det blir ikke før i januar tidligst. Har trengt en skikkelig pause etter i april da 4 forsøk ikke lyktes.

I mellomtiden skal jeg prøve akupunktur, klarer ikke helt å gi slipp på drømmen om at vi skal lykkes på vanlig vis.

Lykke, lykke til skal titte innom å se hvordan det går med deg, selvom jeg heller ikke er så aktiv her om dagen.

Klem

Så spennende !! Jeg skal (dersom nedregulert) starte på Menopur denne uken - kontroll onsdag avgjør. Uttakk/innsett opprinnelig uke 38 men blir trolig uke 39. Vi får heie på hverandre. Lykke til imens :-)

Sender masse lykkestøv på veien...

Annonse

Så koselig med så mange svar! Dere er en super gjeng!

Allerede nå merker jeg magen! Da jeg var på UL fredag kunne vi og se noen små bitte egg på eggstokkene. På onsdag skal jeg forhåpentligvis til akupunktur, og jeg går flittig til spinning - det må da gjøre noe for blodsirkulasjonen!

Jeg gleder meg helt vilt!

Spennende å følge dere og:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...