Gå til innhold

Termin jan/febr, bor i Oslo?

Nikitta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo, er 27 år og venter mitt første barn, termin er i midten av januar. Jeg kunne tenke meg å bli kjent med flere gravide som har termin rundt januar eller februar, kjekt å få trillevenner senere :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

29 år, bor i Oslo og venter mitt første barn i beg. av januar.

Hvor i Oslo bor du?

:-)

Skrevet

Heisann!

Jeg er 28 og har termin i midten av januar. Hadde vært koslig med noen trillevenner!

Skrevet

Så bra at det er flere som ønsker noen trillevenner fra neste år :-). Jeg bor på Bjerke i Oslo. Hvor i Oslo bor dere?

Skrevet

Jeg bor i prinsdal.... men har bil, og vil gjerne ha noen trillevenner :-)

Skrevet

Så bra! Hva sier du til å møtes en dag?

Skrevet

hei

jeg har termin i begynelsen av februar og bør på bøler. Jeg er gjerne med på treff:)

Skrevet

Hei igjen!

Det hadde vært veldig koselig å møtes en dag! Vi kunne jo avtalt et treff på en kafe eller noe, så kunne jo de som hadde lyst til å være med komme??!!?!

(beklager litt sent svar fra min side, men jeg er 50% sykemeldt.... og har ikke internett hjemme (får det forhåpentligvis i løpet av et par dager) så jeg er ikke innom her hver dag for tiden)

Skrevet

Hva med å treffes tirsdag 25. sept. kl. 18:00? Egon eller andre forslag?

Skrevet

Forresten, det hadde vært bedre for meg på torsdag 27. sept. ca kl. 18:00. Hva sier dere?

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg er 28 år, bor på Torshov i Oslo og venter mitt første barn med termin i begynnelsen av Feb.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg bor på Lamberseter og er 33 år. Termin er 4.januar og det er vårt første barn. Dere har kanskje møttes for lenge siden.....?

Skrevet

Hei Karina S! Nei, det er ikke blitt noe treff foreløpig. Kanskje kan vi prøve å få til et treff i midten av des. en gang? Da er det litt roligere tider for meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei,

Jeg er 28 år og bor i Oslo ( Torshov) - venter mitt første barn 11. Feb. Har kjempelyst å bli kjent med dere :-)

Klem fra Sasser

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg er 19 og sambo er 28, vi venter vårt første barn den 6 feb, og søker etter felles venner med barn i samme alder!:D send PM da vel:)

Skrevet

Bor på Bjerke, har ingen trillevenner så bare å pipe sende en meld. Kjempe koselig :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Blitt baby og trilleturer på noen her enda?

Jeg venter i spenning enda, hadde termin 28 januar... Så fint vær ute, og skulle ønske jeg kunnet trillet vogn nå og ikke vært så tungpustet pga mye kynnere :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Min søpnn kom til verden 10. januar så nå er jeg klar for trilleturer. Jeg har sendt deg PM, apea28 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...