Gå til innhold

Hei tvilling mødre!

Heidi30

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i uke 19 og til uka skal jeg på ultralyd gleder meg. Skal vi ha en oppdatering på hva vi får? Håper jeg får se kjønnene. Har noen av dere vært allerede også tenker jeg.

Å jeg er kjempe spent........

Hvordan går det med formen deres?

Jeg er plaga en del med kløe og eksem. Ellers kanskje bra form. Og treg mage......

Gleder meg å høre fra dere!

Fortsetter under...

Heisann,

Er foreløpig bare i uke 13, så jeg vet ikke hva kjønn vi får enda. Vi har ikke helt bestemt oss for å vite det, men jeg tror vi nok kanskje vil vite det denne gangen.

Formen begynner å bli veldig bra - heldigvis :) Vært ekstremt trøtt og sliter enda med utrolig treg mage (starter hver morgen med fiberrik for å prøve å hjelpe til litt, og går tur - dette hjelper litt iallefall), men kvalmen har gitt seg. Har også hatt endel hodepine...antar det er normalt?

Leste en del av innleggene dine rett etter du fikk vite at du ventet tvillinger, virker som om gleden har tatt litt over for panikken nå :) Vet hvordan det føles...hehe

Kan de gjøre noe med kløen? Husker jeg klødde masse på ryggen forrige svangerskap, men det ga seg helt plutselig, får håpe du også opplever det.

Hei på deg.

er i uke 20 i dag. I morgen er det ultralyd gleder meg håper alt er bra.

Jeg har også v ært litt tung i hodet.

Magen min også er veldig treg he he......orker ikke gå så mye turer jeg. Men går mye på shoppingsentre med venninner da he he.....

Vel er litt skrekkslagen enda går itt opp og ned. Noen dager gleder jeg meg veldig mens andre dager får jeg litt panikk igjen...opp og ned....hehe...

Håper dem kan hjelpe meg kløen på sykehuset i morgen skal ta det opp. Skal til biopat på fredag håper hun klarer å hjelpe meg også. Prøver iallefall. Er vondt å klø så man blør. heheheheheheh......

Du venter tvillinger du også?

Det var en god ide med oppdatering på UL, er selv er ikke lengre enn i uke 13 nå så det er en stund til vi skal på UL. gleder oss masse til det. Så sant de kan se det vil vi vite hva vi får. Formen er faktisk ganske bra, sliter en del med hodepine for tiden. Håper det vil gå over etterhvert. kan si meg enig dette med treg mage. Er forferdelig oppblåst! Har ikke fått noe særlig mage ennå, men gleder meg til den begynner å vise!

En liten oppdatering fra meg :)

klem.

Hei på dere alle sammen!

Ja da har jeg vært på ultralyd og dem trodde dem så to gutter hos meg da......hadde håpa på ei jente men så lenge alt er bra med dem og dem er velskapte skal jeg ikek klage. Vi så at alt stemte som det skal...Foruten at jeg har en skikkelig kløe og treg mage er ats om det skal til nå he he.....

Annonse

:) så spennende!! Håper jeg også kan få vite kjønnet i slutten av oktober når jeg skal på UL igjen...har bestemt meg for at jeg vil vite det. Blir litt greiere når det er 2 stk inni her og faktisk vite litt hva man kan forvente seg. Jeg har en gutt fra før- så jeg håper egentlig at iallefall en av dem er en gutt - han trenger en lekekamerat :)

Ellers har jeg hatt veldig mye hodepine i det siste, og stoppet innom apoteket igår og fikk målt blodtrykket. Og nå skjønner jeg jo hvorfor jeg har mye hodepine, jeg er i min 14. uke og allerede var blodtrykket 145/97..... uff, det er altfor høyt. Jeg fikk svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap, så nå får jeg bare komme meg til lege... Hadde håpt at jeg iallefall klarte å holde meg i jobb til jeg blir automatisk sykemeldt i uke 20, men det ser vel heller dårlig ut.

Utenom det har jeg absolutt ingen grunn til å klage, synes jeg er kjempeheldig som er i så god form. Og nå gleder jeg meg bare vilt til å få møte dem.

Hva sa de om kløen din da, antar det er svangerskapskløe du har fått?

Gratulere masse med guttene dine :)

Hei på degjente 73 tvillinger....

Hvor i landetholder du til da?

De tok masse prøver av meg angående kløen. Går litt opp og nedher også. HAdde lavt blodtrykk i begynnelsen jeg men nå stiger det her også. Hadde også svangeskapsforgiftning med min første. Så håperjeg silpper det nå men man gjør kanskjei kke det heh e......

Jeg er sykemeldt.....noen dager er lange....men men. Skal til biopat i dag med kløen min prøver alt.....

har begynt å litt hetta jeg om jegk larerto eller ikke....i går kveld vartoppen av iskaken heh e da villej egikke ha dem he he he.....

Det svinger veldigh er om dagen men det er normalt sa jordmor....det er noe nytt man ikke anerhva man går til man har hatt en så det erjo bra men manmå venne seg he he....

Håper enda på enjente jeg da siden jordmor var usikkerpå den ene he he......

håper blodtrykket ditt ikke blir for høyt da.....

Jeg er i uke 21 og har to jenter i magen. Formen er bra, men er veldig trøtt. Sovner som en dupp når jeg kommer fra jobb...(O:

Nå har jeg 40% sykemelding så da får jeg slappet av, og det er godt. Gleder meg over jentene mine hver dag...det skal bli så koselig å bli kjent med dem.

Hei igjen,

Jeg holder til i Mandal - men har bodd i Stavanger i mange år, flyttet hit forrige høst. Panikken min har helt gitt seg, nå gleder jeg meg stort sett bare, selv om jeg vet at vi har noen tøffe netter etc foran oss. MEN, jeg husker slike netter med bare 1 baby også, og av en eller anna grunn så klarer vi det. Det er akkurat som om vi er innstilt på lite søvn i laaang tid :)

Skal til legen idag og få målt blodtrykk etc, håper alt er bra. Jeg utrolig mye hodepine enda, så jeg håper bare hun kan klare å fjerne den.

Har du barn fra før da?

Humøret kommer nok til å svinge litt opp og ned, men det er som samboeren min sa da jeg spurte han hva han EGENTLIG synes om å få tvillinger; "det er da ikke noe å synes, nå er situasjonen sånn så da takler vi det uten problemer" :) Og, han har jo rett, vi takler jo alt som blit oss utdelt, og jeg synes faktisk vi er veldig heldige jeg da. Ikke sååå mange som får oppleve dette, og jeg føler jeg får spesial behandling både hjemme, på jobb, hos legen, blant venner. Og forsatt nyter jeg det :)

Dette kommer til å gå veldig bra, jeg lener meg mot dobbel glede. Men, må innrømme at jeg allerede er møkk-lei av folk som sier at de er glad det ikke er dem, og stakkars dere, dette blir tøft og bla..bla..bla.. Til og med noen som mente at jeg vel kunne glemme å komme meg ut i jobb igjen, for det gikk jo ikke greit med 3 barn! Herregud, er det ingen trebarnsmødre som jobber i dette landet da?? Folk sier mye rart!

Nå må jeg gjøre meg klar til legetime. Du får ha det bra så lenge, dette ordner seg skal du se :)

Hei igjen tvillinger 73.

Jepp har en sønn på 3 fra før i verste trass aldern. blir litt oppgitt av han om dagen ja. Ja jeg veit flere som har sagt stakkars deg til meg også. Men jeg svinger såfæltjeg. en dag gleder jegmeg og så en dag gråter jeg forjeg gruer meg. men sant som du sier vi er i dennesituasjonen og da må vi bareklare det og klarer det på et vis....sånn er livet.....

har vært hos biopat i dag jeg da så skal rense litt kroppen og fått diett og skal få i gang magen min da den er supertreg om dagen. Mangla masse vitaminer som jeg trenger....så håper det ordner seg etterhvert. Så skal vi seo m ikke kløa gir seg om noen måneder he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...