Gjest Skrevet 8. september 2007 #51 Skrevet 8. september 2007 Så rart at alt dette skjer rett etter Natasha-opplegget... Og hun er kommet tilbake... Nå er det ei ny jente som er borte...
Helga-Marie Skrevet 8. september 2007 #52 Skrevet 8. september 2007 Kan bare ikke forstå at folk /foreldre kan drepe barna sine!! Så små skapninger som er sååå uskyldige,som ofte ikke veit hva de gjør til tider.Tenker på hu som drepte de 3 barna sine i frankrike.Hadde gått gravid og ingen viste at hu hadde fått barn.Samboeren hennes fant de 3 likene i esker.Minste var 1 år vell og eldste var 8 tror jeg.Huff noen skulle bare ikke hå fått barn!!
Emsti(Emil kom 1.2-2008 Skrevet 10. september 2007 #53 Skrevet 10. september 2007 Er nok en av de som tror det ja. Når DNA dukker opp i en leiebil 25 dager etter hennes forsvinning,og at det ble gitt sovemedisin til ungene..(tenker en mulig ufrivillig overdose til Madeleine som det står flere steder)..er noe som ikke stemmer helt der. Hvorfor er ingen observert i nærheten av leiligheten med en jente som med stor sannsynlighet ikke ville blitt med frivillig? Men det er ingen som vet med sikkerhet enda da...så vi må bare avvente å se resultatet av etterforskningen.
rampejenta - ny spire Skrevet 11. september 2007 #55 Skrevet 11. september 2007 bare et lite spørsmål: ville du reist på ferie i klær du brukte når du jobba med lik på sykehuset???? det hadde hverfall ikke jeg gjort...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #56 Skrevet 11. september 2007 I og med at politiet har gitt dem munnkurv kan det jo være at hele greia er icenesatt... Kanskje politiet har spor å gå etter, og håper nå kidnapperen skal tørre ta sjanser og avsløre seg selv! Men syns mora ser morsk ut.. hvem vet.. Liklukta på klærne er merkelig, er vel ingen som bruker egne klær på 3!! lik for så å dra i dem på ferie... Men det er jo bekrefta fra sykehuset! Kanskje planlagt slik.. Hvis foreldrene har planlagt dette lenge lar det jo seg gjøre...
frida-73 Skrevet 11. september 2007 #57 Skrevet 11. september 2007 ...forundrer meg ikke om moren, på et eller annet vis, har skyld i dette...jaja, faren også.. trist..ikke mer å si... Grøsser...
2gullklumper Skrevet 11. september 2007 #58 Skrevet 11. september 2007 Syns det er litt rart at alle de som spiste mat sammen med foreldrene da er villig til å dekke over at det er mulighet for at de den kvelden hadde begått et drap. Og hva gjorde blod fra jenta der i leiligheten, viss det er sovemedisin som er grunnen? Og viss de har gjemt jenta flere ganger, syns jeg det er litt rart at ingen har sett det, de har jo journalister etter seg hele tiden... Syns det er alt for mange merkelige og løse tråder her... Kan ikke forstå at noen kan finne på noe så grusomt mot sitt eget barn.
*Lenn* :-)) Skrevet 11. september 2007 #59 Skrevet 11. september 2007 Jeg tror det er en grunn til at de plutselig er hovedmistenkte nå.... Som de fleste skriver, det er såå mange syke mennesker... Helt forferdelig hva noen får seg til å gjøre!! Og gi sovemedisin for så å ta seg en tur på restaurant!!?? Hallo?? Det er en gal gal verden....
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. september 2007 #60 Skrevet 11. september 2007 Tragisk hele saken. Egentlig..tror jeg kanskje det hadde seg slik: Moren gav Madde noe å sove på så HUN også skulle få være litt uten barn og tilbringe tid med mannen. De sier jo at mannen koste seg glugg ihjel foran bassenget og med tennis mens moren passet ungene,naboer hadde hørt moren og Madde krangle.. jeg vet kke,men jeg har en tommel på spekulasjonene om noe å sove på, og at det ble alto fro mye å "sove på". Kanskje hun ville ha madde is eng frem til neste dag,slik at evt effekt etter kveldens viner ikke skulle gå utover barna dagen etterpå? Jeg vet ikke..men noe rart er det jo. Det var jo sammen med venner da hun forsvant, isåfall må hun jo ha blitt fjernet fra leiligheten tidligere på kvelden, og det er jo rart at ingen har sett noe slikt. For moren kan jo ikke hatt tid til å fjerne henne de få minuttene hun var oppe før hun skrek at hun var borte. Hvem vet,kanskje de fikk noen til å hente henne ut av leiligheten mot betaling?? Men det er og en stor skam å anklage foreldrene hvis det til syvende og sist viser seg at de er uskyldige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå