Gå til innhold

Tror dere moren til Madeleine McCann afktisk drepte henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall merkelig at de ikke er "avslørt" tidligere da i så fall. Men det er jo merkelig at man skal ha funnet spor etter Madeleine i en leiebil 25 dager ETTER at hun forsvant!

Håper de finner ut av dette snart...

Skrevet

Jo faktisk jeg tror det. Mange syke mennesker der ute ... Har trodd det hele veien jeg !

Skrevet

Tror kanskje de kan være skyld i hennes død ved en ulykke og prøver skjule det.

Skrevet

Men hvordan klarer de da i så fall å "holde maska" i så lang tid??? At de ikke har røpet seg på et eller annet tidspunkt? De har jo bl.a saksøkt en avis som kom med "påstand" om at foreldrene kunne ha noe med det å gjøre.

Jeg er litt usikker, men syns hele saken har vært merkelig fra starten

Skrevet

Likhund som har markert både i bil og leiligheten de bodde i... og funnet blodspor i bilen!

Jeg tror iallefall de har noe med forsvinningen å gjøre.... om de har direkte drept henne vet jeg ikke men det har kanskje sjedd et uhell som de prøver å skjule....

Har alltid syntes hele greia har vært suspekt... så har hatt en mistanke til foreldrene fra første stund!!

Og dette er ikke det verste man har hørt foreldre har gjort med barn??? Så har det ville vært så sjokkerende om de hadde noe med forsvinningen å gjøre??

Vi hører jo om forldre som dreper sine barn stadig vekk i media... så hvorfor ikke her?? Fordi foreldrene har klart å få medfølelse og sympati fra oss rundt om i verden!!!

Mye rart i denne verden!!

Skrevet

det er maaaaaange syke mennesker der ute...skulle ikke forundre meg i det hele tatt!!

Skrevet

Jeg har hatt en mistanke om det hele tiden...har vært så merkverdig hele greia...om hun har drept henne med vilje eller om det var en ulykke er det ingen som vet...og ingen vet om hun har gjort det heller..men ble ikke veldig overrsaket da jeg hørte på nyhetene at hun nå var mistenkt og ikke bare vitne i saken.

Det er så mange syke mennesker ute i verden...

Skrevet

vi lever i en syk verden så jeg ser ikke bort fra noenting jeg...

synes dem har fått veldig mye oppmerksomhet i veldig lang tid nå og selv begynner jeg å bli litt lei av hele saka, så hadde dem funnet en morder eller kidnapper snart så hadde det vært flott=)

Skrevet

Hva heter det der syndromet der foreldre skader barna sine for å få oppmerksomhet selv? Münchausen? Eller noe sånt??

Skrevet

Munchausen by proxy. Har vært andre episoder tidligere der foreldre har drept barna sine, for så å stå frem i media for å få masse medlidenhet og oppmerksomhet.

Håper politiet tar feil, spesielt med tanke på at familien har to barn til...

Har gjennom jobben sett hvor mye sykt foreldre kan gjøre mot barna sine, og noen ganger er det foreldre man oppfatter som ressursterke og familier som tilsynelatende har det bra som skjuler de verste sakene.

Skrevet

Hele denne saken har vært merkelig fra starten av,håper sannehten kommer frem en gang.

Skrevet

Forundrer meg ikke i det hele tatt.....verden er full av syke mennesker!!!!

Skrevet

nei eg tror ikkje d..

tror dette e desperate portugisiske politit som må komme til en oppklaring i saken for å redde sitt eget skinn og turismen til landet

Skrevet

Gosj , denne saken er så trist !

Nydelige Madeleine !

Jeg har mistenkt foreldrene lenge ! Stusser litt over alt oppstyret de har stilt i stand ! Jeg hadde vært knust hadde min prinsesse forsvunnet , syns moren beter seg kaldt ...

Men de er uskyldige til det er klare bevis !

Skrevet

NEI DET TROR JEG IKKE!

HUN SER HELT KNUST UT:=(

Skrevet

velger å ikke gjøre meg opp en mening om henne jeg... ille om man driver å hauser opp noe som ikke stemmer..

Skrevet

Jo, det har jo kommet fra nå at politiet tror foreldrene har skyld i hennes død. Kan si de har gjort det ved en ulykke, å fått panikk=(( jeg syns igrunn hele saken har vært rar.

Hvem forlater sitt barn aleine for å gå å spise på en restaurant, for å se til henne jevnlig, som de påsto. Om jeg hadde vært på ferie, hadde jeg aldri gått ut å spist, uten barnet. Ikke om det så var i nabo huset hun lå å sov..........=(( En veit aldri hva som kan skje.......

Det er nå min mening om saken. Men samme hva som har skjedd, så er det noe galt. Å foreldrene må jo ha hjelp til problemene de må ha.

Skrevet

har trodd det lenge jeg, synes de vil ha litt vel mye oppmerksomhet til at de ikke har noe med det. de som er skyldige gjør som regel mer ut av seg....har skjedd før og, at foreldrene dreper barnet sitt å så går i media med det å hulker over at 'noen har drept barnet vårt, veldig synd på oss'

Skrevet

Hørtes jo ut som at hvis de har gjort det så har det vært et uhell.. men hva slags uhell kan det være?

Hvis det var et uhell synes jeg i alle fall fryktelig synd på dem..

Skrevet

Jeg har hele tiden synes den saken har lukta svidd lang vei...

Men for all del... Det vil være helt utrolig om noen klarer å gjøre dette mot sitt eget barn. Skal overhode ikke være påståelig her.

Skrevet

Nei, det tror ikke jeg.. Stakkar foreldre..

Skrevet

Nei det velger jeg å tro at hun IKKE har gjort. Verken hun eller faren til Maddie.

Noen over her syntes det var rart at de hadde laget så mye oppstuss over hele saken.. Selvfølgelig gjør de det!

Jeg ville også ha gjort det, om det hadde vært min lille firåring som hadde blitt revet bort fra meg! Jeg vill ha gjort presis som de har gjort.

Alle her inne har sett Madeleine, og vet hvordan hun ser ut ikke sant? Det er fordi foreldrene har "laget oppstuss" rundt forsvinningen, og det øker sjansen for at hun skal bli igjenkjent og funnet!

Skrevet

Heldigvis jobber jeg ikke i portugisisk politi!! Dette er en vanskelig og merkelig sak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...