Gå til innhold

jaja, enda et "ikke blitt gravid" innlegg=)


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM i morgen....

Testen i dag (QR) var som forventet negativ.. Denne syklusen (EL-IKM) har vert helt rar.

Vanligvis har jeg "menssmerter" hele veien, ømme pupper,blir trøtt, tisser osv før mens (dette er symptomer jeg hadde når jeg var gravid også)

Denne mnd: Ingen smerter (heller ingen tegn på tanta i morgen)

Ikke ømme pupper

Ingen tissing

Men puppene lekker (litt) om jeg trykker på dem

Søvnbehovet som alltid (mangler jern)

Herregud.. faen så drittlei jeg blir... noen som har det som meg..*snuft snufs* Syk har jeg også blitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..så utrolig kjedelig..:( men tenk om el & tr er forsinket!??:) Dette skjedde med meg..fikk utslag på el en helg,men også utslag 1 uke senere.. jeg skal krysse alt jeg har for at det skal feste seg en spire i deg snart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på det at det er vanskeligere og bli gravid om man mangler jern. Bare sånn til info men håper at du er gravid. Du har jo prøvd veldig lenge, stakkars. Vet at man blir veldig lei og skuffet mnd etter mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ikke for å gi deg for store forhåpninger, men har aldri hørt om pupper som lekker hvis man ikke er gravid!?! Så håper det er noe på gang hos deg og sier LYKKE TIL:) !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar.. håper jeg også, men menssmertene tar til nå så regner med tanta er på plass i morgen timene=(

Tok en billigtest for noen timer siden og der var antydning til en svaaak skyggestrek men de har jeg ingen god erfaring med så forhåpningene forblir lik null!!

Men ingenting er over før hu har kommet så=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...