Gå til innhold

Fantastiske nyheter!!

Anbefalte innlegg

Har nettopp kommet hjem fra vårt 3. forsøk på Haukeland, men denne gangen med en god følelse.

Jeg har vært overstimulert og understimulert de andre gangene og har hatt fragmenter i egga, og selvfølgelig ikke fått noen på frys. Vi har adopsjonspapirer i huset og har snakka om å bruke donor egg.

I dag skulle vi til innsetting, 7 av 9 egg var befrukta, men vi var redde for kvaliteten. Tenk om ingen av egga var brukende og vi gikk tomhendt hjem.. Men, nei da!! Vi ble spurt om vi ville ha inn to egg og om det var greit at de frøys ned 3!!! Gjett om vi jubla!! Egga var visst blitt så mye bedre denne gangen, og når vi så de på skjermen var de jo bare så fantastiske! Overlegen sa også at om det ikke funka denne gangen, så ville hun oppfordre oss til å fortsette prosessen privat, for her var det håp! De gode egga kommer tydligvis innimellom.

Så her er det ikke snakk om donor på en stund, for her skal vi fikse sakene selv! Er bare så full av håp og så veldig lykkelig i dag!

Hilsen meg med 2 små i magen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10313644-fantastiske-nyheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oj oj oj! Så spennende!! :) Dette høres jo veldig lovende ut:) Jeg håper og tror at dette går veien for dere:) Så vi snakkes snart inne på gravide slitere!:) Slapp av i rugeperioden og fortsett med de positive tankene:)

Alle gode ting er tre:)

Lykke lykke lykke til:)

Det hadde vært veldig fint å komme inn på gravide slitere ja! PrøveRørleger, du får holde av en plass til meg.

Men selv om ikke dette forsøket skulle klaffe er ikke alt håp ute, og det er det som er så godt å tenke på. Jeg har egg på frys og det finnes håp for oss!

Men så klart det hadde vært på tide å rykke inn blandt de gravide nå snart 6 år etter prøvestart..

God helg alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...