Gå til innhold

Svette??!! Plager dette deg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vet hvordan du føler deg.. Jeg er født med overproduksjon i svettekjertlene mine, og har hatt dette problemet hele livet. Har alltid gått rundt med ringer under armene, selv når det er 10 minus ute og jeg fryser. Så i oktober i fjor ble jeg operert for dette og har fått et helt nytt liv etterpå! Under svangerskapet har jeg selvfølgelig merket at jeg blir fort varm og svett, men heldigvis ikke slik som før:)

Så som sagt, jeg kjenner til at dette ikke er noe stas.. Men du får trøste deg med at dette går over:) Ser forresten at du har samme termindato som meg..hehe! Og vi har en følelse på 26.oktober, for da er det fullmåne..hehe:)

Hei Jippi!!

Jeg har også født med overproduksjon i svettekjertlene mine. skal på sykehuset og snakke med kirurg 24 september ang operasjon. Har hørt så mye "negativt" om operasjonen...... Kan jeg spørre deg om det er lenge siden du tok operasjonen.....????

ja jeg svetter mer en jeg pleier.er så varmt og begynner jo å bli ganske stor nå.syntes lukten er anderledes en ellers også.men jeg svetter ikke noe særlig til vanlig og svetter ikke så mye at jeg får svetteringer nå heller,men blir spessielt sår under puppene og det er vondt:(.bruker a-derma sprayen min sønn med eksem bruker og den tørrer svetteområdene litt ut.

Annonse

Til "2 nydelige prinser"!

Jeg opererte 12 oktober 2006, så det er snart et år siden. Før det prøvde jeg botox sprøyter (får 20 under hver arm) og det fungererte kjempefint. Men..bare i 6 mnd og når hver behandling koster over 5000 kroner, kunne jeg ikke gøre det flere ganger. Så jeg ble sendt til en hudspesialist på sykehuset som anbefalte operasjon. Jeg hadde også hørt mye negativt om operasjonen, og også legen advarte meg at det kunne bli litt problemer, men jeg tok sjangsen. Orket ikke leve slik lenger..

Jeg lyver hvis jeg sier at tiden etter operasjonen ikke var smertefull, men i ettertid er jeg veldig glad jeg gjorde det. Har stygge arr som alltid kommer til å være der, men de blekner jo mer og mer etter som tiden går. Men du bør tenke på at en lang stund etter operasjonen kan du ikke bære noe eller løfte armene, så med en liten baby kan jo det bli litt vanskelig.

Men ønsker deg lykke til:) Håper du finner mer ut av det etter å ha snakket med de på sykehuset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...