Gå til innhold

må ha en dubb på dagen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg å etter uttalig dobesøk og rare drømmer (av og til må jeg ha meg litt mat å;o)

Men jeg står opp med min lille sånn 0730, gjør henne klar til skolen så legger jeg meg igjen:o) Sover til 12:00 zzzzzzzzzzzzz

ja..jeg gjør det ikke alltid,men angrer når jeg ikke får gjort det for blir så utrolig sliten av disse nettene..i dag klarte jeg ikke engang å komme meg på høgskolen..jeg tisser ikke om natten jeg da,men vrir og vender på meg pga smerter i en betent hofte:o(sovner ikke før 04 hver natt og sover til jeg våkner i 12 tiden..av og til setter jeg på vekkerklokken tidligere..slitsomt!

en halv time om dagen høres lurt ut:o)

Da jeg gikk gravid med førstemann ble det ofte en dupp på sofaen etter jobb ja, men nå har jeg jo en liten tass hjemme, så det er ikke så aktuelt å sove på ettermiddagen, og på dagen er jeg jo på jobb, så blir ikke noen daglig dupp her nei :-) (Selv om det høres ganske deilig ut innimellom)

Har hatt noen få ganger der jeg såvidt har duppet av litt på sofaen mens mann og sønn ser på barne-tv, men vanligvis kommer guttungen bort og sier tydelig fra om at mamma ikke skal sove ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...