vampi1980 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 er det noen som har noen bra tips på hva man kan ha å kose seg med i kveld?
Anonym*Gullklump* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg sitter faktisk å lurer på hva jeg kan lage til meg og samboer i kveld. Vi skal ha oss en sånn fredags film kose kveld med middag da sef. Sitter og kiker inne på matprat.no mange gode tips og råd der faktisk=) Lurte selv litt på tacomarinert ytrefilet.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 vi ska til svigers å spise.... deilig å ikke lage mat selv...
Minnie Mom Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Har kjøpt en Toro pakke med noe sånn indisk tandoori, eller hva det heter. Skal bruke kyllingfilet og ha ris og salat ved siden. Nam nam..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 wok;) det er sunt og godt!! jeg kjøper dole sin lettvindt wok mix, og strimlet svinekjøtt med en god saus på + ris.. NYDELIG!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 I kveld skal vi ha nochos ) Med hvitløkssalsa, og rømme - og en god sallat til. ....og så rigger vi oss foran tv`n kl 20.00 og ser på idol ;o)
EnLitenPrins Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Chicken tandori! Nammis ellers kan du lage noe som er VELDIG godt! Stek kjøttdeig,løk,kvitløk,hakkede tomater,paprika og bland det godt sammen! Ha gerne tomatpurre eller en form for noe "Flytendes" Så skviser du det ned i stekepanna,legger ost på toppen..La det smelte,så koker du ris! Og da er det egentli klar til servering...Godt med litt salat til!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Ellers så vil jeg bare få anbefale "mammas kyllinggryte" som står inne på "kokebok". Den serverte jeg et vennepar for et par uker siden, og den var bare helt supergod!!!
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Vi skal spise natchos her i huset.. med kjøttdeig, ost, rømme, salsa og masse grønt:D
marghald Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Vi skal ha biff og fløtegratinerte poteter, med brokkoli og sopp! Nam,nam:) Har bestemt meg for å spise alle favorittmiddagene mine som inneholder løk mens jeg venter på fødsel... He, he, he
tussemor <3 <3 Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Vi skal ha "kylling fajitas". Jeg varmer salte nachos i en ildfast form lagvis med ost, mais, paprika å grønn pepper, og spiser dette med en god salat til! Kjempegodt :9 Skal spise å se idol
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Åh.. måtte dere skrive tandoori da???? Sukk.. det må jeg lage meg en dag. det er jo SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt da.. *sikle*
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 blir hjemmelaget pizza her=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå