Gå til innhold

Mari er på utlån...

Anbefalte innlegg

Tenk for først gang tok svigers hintet om at vi kunne tenke oss noen timer aleine her uten at det var noe spesielt..

Vi er ikkje i form noen av oss og Mari værker i ørene men er lei av og være inne her... Perfekt til å sende ho 150 meter unna heimen her..

Så no har vi ryddet til helgen... Vært i dusjen.... Og funnet sofa begge to... Middagen dropper vi i dag...

Deilig dette her og ekstra fint når vi veit Mari har det fint og at dei kjem bort med ein gang ho ikkje trives der...

God helg alle sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10313072-mari-er-p%C3%A5-utl%C3%A5n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er fint og ha dei så nære... Men samtidig så har det blitt slik at dei på en måte bare trur vi trenger litt tid når vi skal noe... Og det er ikkje ofte vi skal noe ho ikkje kan være med på..

Håper dette kan hjelpe til å løsne litt på det.. Vi trenger tid aleine og Mari har jo bare godt av og være der borte aleine også..

Fint og få tid til å savne ho litt også..

Og koselig med ryddet hus..og lukten av nyvasket golv..

Får kanskje besøk i kveld og det blir koselig..

Vi har spurt rett ut før også men først no virket det som dei forstod litt...

Og besøk blir koselig... Ho som kjem har baby i magen...

Har du slike leikedrakter fra Iris til dine barn.. Er dei gode i så fall...

Ingen i hele verden kjem til å forstå at Mari er på utlån slik som eg rabler fra meg her inne i kveld... hehe..

Annonse

Dumt... Men kanskje noen andre har og kommer med tips... Vi har fliser på gulv i stuen og det blir fort litt kjølig sjølv om det er varme i gulv.. Tenkte at ein slik ull drakt ville være god og ha om morning og kveld eg.. Så slipper ho bruke body og strømpebukse hele vinteren..Kjekt med noe anna også..

Sant det da... Men ho er ikkje så glad i og ha det på... Kanskje det kan bli anna når ho begynner gå og ikkje krabber... No så river og sliter ho i dei for å få det av seg og blir rasende når ho ramler fordi det er for glatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...