Gå til innhold

Flere med termin 9. - 10. mai ?


lilleimagen3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp :-) Har termin 9.mai. Har selv bursdag 11.mai, så dette blir spennende. Blir moro å kunne følge hverandre. Legger dere til i vennelista mi jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal han ikke hete det altså ? ;o) hehe.. trodde det jeg nemlig !

 

Min skal hete Joey om det blir gutt.. hihi.. eller.. om du ikke skal bruke Dag -Eilev så kanskje JEG bruker det ;)

 

Tenk at denne uka er det ryggraden og ansiktet og armer og ben som bygynner å forme seg.. Og hjertet har begynt å slå.. =) Dette er såå spennende, selv om det er 3. gang for meg..

 

Hvor gammel er dere ? Har dere barn fra før ? Og hvor bor dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 og vi venter vårt 3. Har to gutter på 6 og 9 så dette blir en liten attpåklatt. Vi gleder oss helt enormt :-)

Bor i Mjøndalen utenfor Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joey er også superfint. kan hende du kan bruke Dag Eilev, våkna i full panikk i dag tidlig av at jeg drømte at den het Elvis når den kom ut.(sikkert oppkalt etter meg, heter Eva!) så vi får se hvem den ligner på, skal gi beskjed når jeg har vært på ultralyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også 9. mai. Dette er nr2. Førstemann er 1 år og 20 dager. Så her blir det to tette. Hadde vært artig å følges ad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 9 mai - har ikke vært hos legen enda, men etter terminkalkulatoren har jeg termin 9 mai!

Blir utrolig spennende tid framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...