Gå til innhold

Gravid:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:) Da er det konstantert:) JEG ER GRAVIIID:) Er ikke så langt på vei, fostret er bare 3uker så jeg kjenner ikke noe til graviditeten, bare litt trett. Det går liksom ikke opp for meg, men samtidig så er det TO streker på graviditetstestene så det må jo stemme.. Skulle hatt mensen, men den har ikke kommet og håper jeg ikke skal oppleve spontan abort.. har lest endel på nettet og det står jo at mange ikke vet at de er gravide, i og med at de aborterer og får mensen senere.. Hååper og krysser fingrene for at det skal gå bra.. :)

 

Klem fra glad 82modell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehhe.. ja lørdag 17mai:) litt morsomt ja.. hihi:) Men huska ikke akkurat første dagen jeg hadde siste mens så blir ca:) Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. nei.. glemt den ja.. jaja.. er vell ingen som jeg kjenner som vet vem jeg er her.. hehe:) Ja okei.. en uke lenger du ja:) kooooseli da:) JIIIPPIII:) Gleder meg MEST til å kunne fortelle folk det.. :) har allerede planlagt å kjøpe alkoholfri vin til neste fredag.. skulle nemlig ha jentekveld da:) hihi.. skal nok lure jentene og folka på jobb ja:) hihi:) Tenker å fortelle det i slutten av november/desember.. alt etter formen da:) men den er fiiin nå iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere te deg åg:) Så artii:) Det herr bi spennende.. e helt hekta på nettet førr tia.. hihi:) spennende tid fremover ja:) kos deg videre fremover da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...