Gå til innhold

noen fra oslo her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser ut til at vi får 2 tette!!! fikk en sønn i okt 2006,og nå termin 18 mai;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, bor på Bekkestua - det er kanskje ikke akkurat oslo, men ganske nært?

Skrevet

jepp ganske nært det;) din første eller?

Skrevet

Neida, dette blir nummer tre faktisk - har en gutt på 4 og en gutt på 16 måneder. ikke planlagt nummer tre, men vi giftet oss i august og hadde en koselig bryllupsnatt.....:)

Skrevet

Hei hei! Oslo her og! Termin ca 10.mai i følge kalkisen her :)

Første gang for meg, og litt uventet, så tror det fortsatt ikke helt!

Skrevet

Hei :)

Jeg bor i Oslo og har fått termin 3. mai foreløpig. Venter min 2. Har en gutt på 2 år fra før av. Er veldig spent fremover og håper alt går bra. Synes tiden går såååå sakte nå....

Gratulerer til alle dere andre som også er gravide.

Skrevet

Hurra for alle her. Håper alt vil gå i skjønneste orden. Jeg venter min første etter 5 laaaaaaaange år.

Har forventet termin 17 mai av alle ting, men vi vet vel ingenting før vi har vært til kontroll.

Skrevet

Så fint, jeg har og foreløpig termin 17. mai, og bor i Oslo. Vet dere hvordan man oppretter kontakt ved post til egen side? Så kan man kanskje etterhvert ha noe mer dialog som ikke blir liggende ute?

Skrevet

Hei, jeg fikk en sønn nov 06 og har nå termin mai 08. Bor og i Oslo

Skrevet

Hei,

Bor på Grefsen/Disen og har termin 7. mai med nummer tre. Har to jenter fra før, snart 4 og 8.

Skrevet

så morro jenter!

hadde vært gøy å snakke mer på msn så det er bare å legge meg til om dere vil;)

Skrevet

jepp, bor ¨på Bjerke.

Har en gutt på 8mnd fra før he he jepp to tette blir stas men så er det slutt også ja :-)

Foreløpig termin av legen er 8mai men regner med at den helt sikkert blir flyttet på.

Skrevet

Oslo jente her og:) Med termin 1 mai:)

Skrevet

så morro;) hadde vært morro å treffes da jenter;)

Skrevet

Hei hei.

Helt ny her, er fra Oslo og har termin 19.mai hvis alt går bra:)

Skrevet

Jeg er også fra Oslo! Har regnet ut termin til 25.mai, så har ikke visst dette så lenge....

Synes det er vanskelig å forstå at det er sant! Mannen min er på jakt denne uken, så da er det ekstra rart. Går bare her hjemme alene og surrer....

Skrevet

Hallo! Legger meg til Kitty....fikk vite det i dag/i går, men har jo kjent antydningene noen dager. Regner meg til 24-27. mai, og jeg bor i oslo vest.

Håper nå at alt skal gå bra!!! Vi har prøvd i over 1 år og lurt på om vi trengte IVF (ikke bare lurt gynekologen har begynt på søknaden). Hadde noe indikasjoner på at vi trengte hjelp, men nå ser det jammen ut til at vi klarte det selv!!! Det er litt uvirkelig når vi har prøvd så lenge og nesten mista håpet om at vi skulle klare det selv....

Gratulerer til dere alle sammen!!!!!

Skrevet

Jeg bor rett på utkanten av oslo med samoboeren min. Venter min første i mai!

Skrevet

Jeg bor også rett over grensa fra Oslo, så jeg håper jeg er kvalifisert til å hive meg med resten! Venter barn nr.2, nylig testet positivt med forventet termin 31.05.08! Har en gutt på snart to år fra før, bor sammen med sambo og gleder meg til perioden fremover!

Skrevet

Hei

Jeg har også termin 18, mai, i hvertfall i følge kalenderen på nettet. Bor også i Oslo !!!

Skrevet

Vi får også to tette:) Gutt i august 06 og nå termin 4. mai;)

Skrevet

Hei! Jeg bor på Tonsenhagen og har termin 1.mai. Jeg fikk plass på Riksen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...