Piipii Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har en baby på 4 uker som er så veldig tett i nesen, kan jeg gi han nesespray? Har prøvd med morsmelk, men det hjelper ikke:(
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Dråper er bedre enn spray til de små, og forebygger også øreverk.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Tror det går fint med saltvann nesespray.. Den får du tak i hos apotek.. hør med de
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Du må bruke nesedråper for barn under 2 år - får de på apoteket
Nit@™ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Nesespray til baby finnes vettu, og du kan prøve saltvann..
heisand? Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 morsmelk for å løsne det og så kan du bruke nesesuger etterpå som du får på apoteket. sønnen min på 25 dager er også veldig tett i nesen, er vel tiden for det
*Rutletutt* Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Det finnes sånne Rhinox-dråper til barn under 2 år som du kan bruke når ikke noe annet hjelper - jeg brukte det på jenta mi i forrige uke da hun var mega-tett i nesen - hjalp bra! Mm funket ikke her heller. Kjøpte også en saltvannsnesespray, og den funker også veldig bra.
Piipii Skrevet 7. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2007 Ok supert da prøver jeg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå