*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Finner ingen steder jeg.
Kamomille Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 jeg bruker vanlig tupperweare bokser eller tomme middagsglass
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Har brukt den isbitformen fra Tupperware ellers til større mengder har vi brukt de avent plastboksene med blått skrulokk på
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Mener isbitbrett, ikke bokser.
Kamomille Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 isbitbrett er jo ikke tildekket, så det ville jeg bok ikke brukt. da kan du heller buke slike poser til å lage isbiter i!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Men renner mos ned i slike poser da? er litt grønn som dere forstår...=)
♥ McQueen♥ Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Tupperware har nå kommet med geniale isbit-brett med lokk over, så ,man slipper sånn frysebokslukt på det man fryser ned. Bunnen er laget av et slags silikon materiale som gjør det kjempe lett å trykke ut isbitene. Virkelig å anbefale til nedfrysing av det meste:)
Polyxena Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Jeg brukte silikonbrettene man får på Ikea. Da blir bitene formet som hjerter, stjerner etc, men det spiller jo ingen rolle. Plaget meg heller ikke at de ikke har lokk. Slike små biter fryser jo på en time eller to. Dertetter la jeg dem over i en pose eller en stor boks med lokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå