Gå til innhold

Mangler kul,er 16uker på vei...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det førstegang?

Jeg fikk ikke kul på magen førstegang før uke 19 første gang, men er nå 15 fullgåtte uker og har tydelig kul.

Men du er ikke 16 fullgåtte uker vell? da har du jo termin i februar, tenker siden jeg har termin 1mars og er 15 uker?

Men uansett, det er mange som ikke får kul på magen i uke 15-16, spes. hvis det er første..

Første gangen jeg var gravid hadde jeg ingen mage før kanskje uke19-20! Nå har jeg stor mage men det er mest fordi jeg er så oppblåst og pga at magemusklene mine helt tok kvelden når jeg ble gravid. Flere som har opplevd det?? Er 13-14 uker nå og greier ikke å kjenne livmora mi fra utsida enda i alle fall.

I første svangerskap tok det laaang tid før jeg fikk kul på magen, denne gangen har jeg fått det med en gang! (er i 11. uke nå)

tar vel vanligvis litt lengre tid før det vises når det er førstegangs...

Magen kommer alltids :-)

Hei, fortvil ikke, jeg og søsken barnet skiller 4 uker på termin. Hun går ennå i trange dongeribukser og har ikke antydning til kul. Jeg deriom venter min tredje og har stor mage allerede fordi om hun har termin 3 uker før meg!! Jeg er nå 13 uker og hun er ca 17 uker! Megn kommer ikke vær redd for det, bare vær glad til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...