Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen=) Endelig fikk jeg laget meg nick! Tok meg bare rundt 2-3 år... Har fulgt med daglig hær inne på Assistert befrukt, helt siden jeg og min samboer fikk utredning for ufrivillig barnløshet (høsten 2005). Siden den gang har d gått slag i slag for vår del. Hadde vart 1 mislykkede icsi i januar/februar 06. Så ble jeg gravid på vårt 2 icsi forsøk i juni 06. Etter 9 nervepirrende mnd fødte jeg en Nydelig liten gutt, som snart er 6 mnd!!:) Nå skal vi i gang m 1.søskenforsøk (frys). og hvis alt går som d skal, å 1 av våre 4 egg overlever opptininga, blir d tilbakesetting i uke39. Spennede!

Har bestilt meg time til Akupunktur. (Lars Børke, i Trondheim). Mulig det bare er tilfelle, men jeg ble Gravid etter bh hos han.. Han sammarbeider også m st.olavs ifb m forskning på dette området. Jeg har litt tro på alternativ bh.

Flere hær inne som holder til på st.olavs?

Stå på Jenter!

Hold motet oppe!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10311326-da-er-d-p%C3%A5n-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen inn igjen :-) Og gratulerer med den lille som nå er blitt ganske stor. Jeg skal ha innsetting uke 38 el 39 så kanskje ruger sammen... :-) Men jeg er førstegangs IVF og ICSI så jeg vet ikke hvordan kroppen reagerer på alt dette ennå. Tar det som det kommer.

Likevel - en spennende tid dette. Håper du lykkes raskt og igjen !!

Hilsen meg (jeg er på Riksen)

Takk for d christin!=D

Ja, d er spennende tider! Trodde at d skulle bli litt mindre pes denne gangen. men der tok jeg hvist grundig feil! Prøver å tenke posetivt! Men så tar disse negative tankene overhånd... mulig d er en slags forsvars mekanisme, for å unngå den største skuffelsen. For alle som er m på dette gamet vet at det er en påkjenning, både psykisk og ikke minst fysisk.. Før vi fikk juniorn hadde vi involvert alle våre nærmeste venner og familie. og dette sprette seg jo selfølgelig som ild i tørt gress... Plutelig viste Alle at vi slet med å få barn. Dette ble ganske så stessend! ALLE spurte og grov. Denne gangen har vi valgt å holde d litt mer hemmelig. Sikkert derfor jeg tok d steget å laget meg nick hær inne på BIM. Så jeg kan få lettet litt på trykket:)

Hvordan kroppen reagerer på hormonene er jo veldig individuelt. Jeg synes egentlig jeg slapp unna ganske "billig". Litt kjenner vel de fleste. men så kjenner man jo kanskje eeekstra godt etter også....

kanskje vi bli rugere sammen ja. Blir spennende å følge m hvordan d går m deg!

Ønsker deg masse lykketil!!=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...