lita frøken Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Nå er lille jenta mi blitt ganske så stor og tiden er moden for å skifte ut kombivogna med ei sportsvogn. Så da håper jeg noen har noen tips til gode sportsvogner, er litt usikker selv. Så tips mottas med takk=)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Spørs om du vil ha med tre eller fire hjul da... Med 4 hjul hadde jeg gått for Emmaljunga Scooter eller ei Simo trille.Stødige gode vogner med god plass. 3 hjul hadde jeg tatt en kikk på TFK joggster twist,Gt Safari,Oth eller Easywalker Sky. Vil du ha muligheten til å snu kjøreretningen er Herqules Raptor 3 spin ei skikkelig tøff vogn ;-) Lykke til!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Teutonia Mistral sport. Helt super! Har vendbart styre og god plass til barnet. Er liten og nett når den slås sammen, kun 11 kg.
LegallyBlond Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 En med fire hjul : Teutonia Timmy En med tre hjul: One tree hill urban jungle
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Har nå kjøpt meg Teutonia Timmy og er veldig fornøyd! Liten og lett- men samtidig god nok plass og setet kan legges helt ned til liggestilling=)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 hva er: Vendbart setetrekk? som det står at teutonia timmy har.betyr det at man kan ha ungen med og mot kjøreretning eller at man kan få forskjellig farge på vognen?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Setetrekket er kun trekket. Ikke vendbar kjøreretning. Da må du ha Mistral sport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå