Tøysetøyta Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Endelig er det min tur til å komme til neste avdeling:) Spennende dette ja. :)
susemor666 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer=)) Ja, det er kjempe spennende=)) Hvor langt er du?=)
mia engel&fia frøken Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 gratulerer! deilig å komme videre
Tøysetøyta Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Skulle hatt mens søndag den 2. september. Er vel bare 2-3 uker på vei, men det går jaggu mye tanker i hodet....hehe. Har såååå lyst til å si det til alle allerede. Terminkalkulatoren her viste at jeg har termin 13.mai, men hvor bra den stemmer vet jeg ikke enda. Skal ikke til doktoren før 26.okober. Hvor langt på vei er dere? Hvor tidlig sa dere noe til de nærmeste? Har veldig lyst til å fortelle mamma at hun skal bli bestemor(er veldig godt å ha noen andre enn samboeren å snakke med)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Hei du=) Jeg synes det er lurt åsi det til noen etterhvert, det kann være godt å ha noen å snakke med både på godt og vondt. og du har noen og glede deg sammen med og folk skjønner hva det er som feiler deg hvis du er deppa hvis det skulle gå galt. Alt går som oftest greit men lurt å være "forberedt" på at det kan gå ande veien ogå. Uansett, gled degmasse, det er spennende å være gravid, gleder meg selv til det skal begynne å skjenoe her. er nå 7+1 på vei. har mine dager hvor jeg er sjikkelignervøs for aat noe skal være galt også men det er visst normalt hvisdu leselitt på sidene her. Lurt å spørre folk med erfaring med svangerskap påsidene her for en føler ikke at en kan ringe å spørrre lege om alt hele tiden heller. Kjempebra side dette synes jeg. lykke til hvis du er gravid=o) Hilsen vote
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer med spire i magen, og velkommen hit )
Tøysetøyta Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Det jeg også har tenkt på. Er litt kjedelig om det ska gå galt før man sier det til noen å ingen sjønner hvorfor man er deppa. Er stort sett det eneste jeg tenker på om dagen, og gleder meg kjempe masse,men vet veldig godt at sjansen for at noe går galt er veldig stor en stund fremover. Vet ikke hvor forsiktig man skal være, så det er veldig flott å kunne sitte her å lese litt:) Takker for alle råd jeg får, og ønsker alle sammen lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 hei:) ser du også er ny her ja:) d er jeg også, og tenker på nesten d samme som deg. har termin 2. mai i følge terminkalkulatoren. gleder meg kjempemasse, har også kjempelyst til å dele det med noen, bortsett fra samboeren. Tiden går skikkelig treigt nå ass! Hvordan skal man greie å holde seg?? Jeg tror kansje at d kan være lurt å si noe til de nærmeste, for skulle d gå galt er d jo også viktig med støtte og omsorg fra sine nærmeste.
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Gratulerer :-) du har termin 3 dager før meg :-)
Tøysetøyta Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 Jeg bestemte meg for å fortelle det til mamma idag, klarte det ikke, så når jeg kom hjem sendte jeg en mms med testen på å sa at jeg ikke hadde klart å si det, men at et bilde sier mer enn 1000 ord. Huff, føltes litt sleipt, men men... så fort jeg fikk svar begynte jeg å grine, å her sitter jeg å sipper for meg selv...hehe. Huff, er godt å ha sagt det også Så får vi se hvor lenge det går før nestemann får vite det. må vel prøve å holde meg noen mnd til... Lykke til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå