Gå til innhold

Hvor lenge lever sædcellene igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ubeskyttet sex på søndag kveld.Eggløsningen skulle ikke være før lørdag 6 dager etterpå,og regnet det da som en "sikker dag" å ha ubeskyttet sex på. På tirsdag tror jeg det var hadde jeg veldig blank utflod, og ble med ett redd det kunne være eggløsningen.Hadde det også lørdagen for ei uke sia slik jeg bruker når jeg har eggløsning.Og nå er jeg kvalm og tisser så ofte, og det stikker og jobber "nedi der"- så da må jeg bare spørre om det er noen som vet om sædceller kan leve sååå lenge..

Mellomstemann er også unnfanget på en "sikker dag" så vi har visst brent på dette før:-) Veldig glad for det nå i ettertid da:-)

Rart dette, for selv om jeg vet at mannen min ikke kommer til å bli fryktelig glad sånn i første omgang, og jeg selv føler jeg har mer enn nok med de to vi har, så er det nesten så jeg frykter jeg skal bli skuffet likevel, om mensen kommer som den skal (og jeg regner jo med at den gjør det)''

Dette kommer til å bli ei rar uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sæd-celler kan leve opptil 6 dager i livmoren under optimale forhold. Så det er fult mulig.. :-) Gjennomsntilltlig lever iallefall sæd-celler i 3-5 dager, men mange har opplevd opptil 6 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...