Gå til innhold

Dere som har mistet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor langt tid gikk det fra dere begynte å spotte / blø til dere mistet? Oppdaget en veldig liten blodklump i går på toalettpapiret, og i dag har det vært litt sånn brunaktige spor i utfloden. Det kommer ikke veldig mye ennå, og det gjør foreløpig ikke vondt annet enn de vanlige stikkene man pleier å kjenne.

Noen som har noen beroligende ord? Ble helt deppa her nå...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte med spotting dagen før, og neste dag kom det som vanlig mensen, og sinnsyke smerter. Var bare 5 uker på vei da, men vondt var det uansett.. Dessverre ingen beroligende ord uten om at jeg denne gang også begynte å blø litt og trodde jeg mista, men det slutta og jeg er enda gravid.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å blø i 1. trimester, så ikke dra forhastede konklusjoner.

 

Jeg blødde i 3 uker med friskt blod, litt klumper og så brun utflod. Nå er jeg 18 uker på vei og babyen har det bra :)

 

Gå til legen og be om å få en ultra lyd. Ikke godta ett nei fra de om de sier at det ikke er nødvendig.

 

Lykke til og håper alt går bra med spiren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet for ca 12 uker siden. Hadde litt blod i det jeg tisset, pluss noe brun utflod de følgende dager. Ingen smerter. Gikk i 2 uker der alt så bra ut, men hadde mistet og fikk noen tabeletter som gjorde at jeg mistet. Helt forferdelig. jeg er blitt gravid igjen og er nå i uke 10. Har hatt en lignende blødning som sist + utflod. Jeg har fått to ultralyder og babyen ser ut til å ha det fint. Det er som en annen svarte at en kan blø uten at det behøver bety at en har mistet. Men jeg forstår deg. Jeg er på hugget hele tiden, sjekker hver gang jeg er på toalettet. En tenker det verste. Gå til legen og krev en ultralyd, det handler om å bli beroliget/å vite.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt vondt i magen og ryggen siden mandag... I går morgest kom det noen blodige klumper og utover dagen blødde det bare mere (friskt blod og klumper). Hadde ordentlig vondt i magen og ryggen altså , ikke bare den vanlige "mensenstikkingen".. I går var en skikkelig møkkadag i grunnen:( ..så i dag har jeg bare vært hjemme fra jobb og deppa. Første gang jeg var gravid så jeg vet ikke helt hvordan ting skal være, krysser fingrene for at det går bra for deg i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg mistet (MA) hadde jeg ingen fysiske symprom, ingen blødninger eller noe slik. Det ble oppdaget i uke 13. Denne gangen derimot har jeg opplevd blødninger et par ganger (i uke 7 og i uke 11), men er nå i uke 37 og alt er i skjønneste orden! :-) En blødning treger ikke bety abort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde flere symptomer på graviditet i en ukes tid, tok en test forrige torsdag(1 uke påovertid) som var positiv(var da ca. 5 uker på vei). Seinere samme kveld begynte jeg å blø. Ganske kraftige blødninger og smertene var som menssmerter bare ennå litt kraftigere. Blødningene varte like lenge som mensen. Kraftig rød farge og innimellom kom det små klumper. Følte bare veldig tidlig at jeg da hadde mistet, alle symptomer på graviditet ble også borte ganske raskt(ømme bryster og oppblåst mage bla.)

 

Håper det går bra med deg:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...