Håper :-) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hvor lenge etter en MA bør man vente før en prøver evt på nytt for å bli gravid? Jeg hadde en MA i uke 11.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Så trist at du mistet. Jeg har også nettopp hatt en MA i uke 11, spiren døde i uke 6 allerede. Min gyn. sa at man burde vente til første menstruasjon før man aktivt prøver igjen. Jeg for min del skal prøve å finne eggløningen min denne måneden også. Jeg slapp utskraping, da kroppen klarte å rydde opp selv. Lykke til videre!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde MA i uke 18 og ble anbefalt å vente til etter 1 mens. Slik jeg forstod legen vil en menstruasjon rense opp inne i livmoren og etterpå får man bygget opp en ny hinne inne i livmoren som er klar for å ta i mot et nytt egg. Et helt annet spørsmål er når man føler seg klar igjen rent mentalt. Først husker jeg at jeg var kjempeopptatt av å bli gravid igjen fort, men etter hvert trengte vi litt mer tid til å bearbeide sorgen. 3 måneder etter min MA prøvde vi igjen og var så heldig å bli gravid på 1.forsøk. Nå er jeg 30 uker på vei. Lykke til med nye forsøk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Det ble oppdaget MA hos meg også i uke 11. Fikk vel i grunn også samme beskjed ang å vente en mens for å så forsøke...Men etter blødningen opphørte,har vi prøvd igjenn....det som blir blir...Har ikke fått mensen etter utskrapn,så her satser vi på at vi er gravide igjenn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå