Gå til innhold

Hva skulle dere gjerne fått rapport om fra barnas barnehagedag?

Anbefalte innlegg

Jeg får god informasjon om hvordan lillesnupp har hatt det i barnehagen, at de har vært ute/på tur/spising/soving osv. Likevel skulle jeg gjerne visst hva hun likte aller best å leke med den dagen, om det var et barn eller en voksen hun trives aller best med, noe nytt pålegg som plutselig var supergodt eller vondt osv. Rett og slett informasjon om det lille ekstra!

Hva tenker dere andre augustmammaer?

Fortsetter under...

I barnehagen der de to eldste mine gikk, var de flinke med å komme med slike opplysninger når vi hentet de. Går jo ann å ta det opp med barnehagen og nevne at du gjerne skulle visst litt mer om de tingene.

Kunne tenkt meg å få vite hvor mye hun har spist, om hun har vært blid, sur etc. Må spørre etter alt, og ikke alltid at det er noen fra hennes avd. som er der når jeg henter henne. Men nå har de begynt å henge opp en generell notis om hva de har gjort i løpet av dagen i hvert fall og en liste over hvor mye de har sovet. Det er jo veldig greit å vite

I vår bhg henger det en liste på tavla i garderoben der de ansatte krysser av for Kommet, Gått, Avføring (en strek for hver bæsjebleie...) og klokkeslett når han sovnet og våknet. På slutten av dagen skriver de også opp på tavla hva de har gjort i løpet av dagen.

Vi får også med brødrestene i matboksen, så ser jeg hvor mye han har spist. På ettermiddagen får de frukt og jeg får beskjed hvis han liker noe kjempegodt!

Ellers er de veldig flinke med å informere oss om hva han liker å leke med osv. Har spurt om hvordan han ER i bhg, om han er stille, snakker noe, lager lyder etc - ting han gjør hjemme - og får svar på det jeg spør om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...