lenej :o) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 min er overfylt... - sofagruppe 3+2+1 - 2 stressless med fotkrakk - 2 stuebord - 1 kommode - 1 tvbord med tv - en radiatorovn - en vedovn - en hylleseksjon - et lite bord 1x1m - 1 vippestol å eg syns det er trangt her!!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Vi har bevisst latt være å overfylle, har ganske grei størrelse på stua og vi har en 2+3 seter m/ bord, et hjørnebord, En gyngestol med krakk, ei bokhylle, en TV benk og et spisestuebord med 4 stoler. Digger å ha litt luft og gulvplass rundt meg :-)
Carnivale Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hater overfyllt...vi har: Sofa m/chaiselongue Sturbord Puff m/oppbevaringsplass til leker En enkel stol (ikke recliner, haha...) En hyllesak med dører og skuffer, til tv, xbox, stereoanlegg Spisestuebord 6 spisestuestoler En skjenk som hører til Stua er ca 70 kvadrat.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Vi har: - hjørnesofa - sofabord - tv-bord med tv og spillkonsoller - go' stol - leandervugge - lekegrind (oppevarer vippestolen og babygymen der når de ikke er i bruk) - hundebur - databord + vegghyller også har vi spisestue litt adskilt fra stua med: - sjenk - spisebord + 6 stoler - glasshyller - stol + puff - peis Vi har den akkurat passe vi:D Er verken trangt eller for åpent..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 her vi bor nå er stuen på ca 65kvm. har en 3+2seter, stuebord, en sjenk ( skrives det sånn), 2 dvd hyller tv bord tv på veggen spisebord 6spisebordstoler og en vugge:) men nå skal vi flytte til en leilighet på 67kvm, så der blir det : en tre seter sjeselong en stor puff stuebord tvbord 1 eller 2 dvdhyller en sjenk ( ikke en stor en da) også et spisebord med fire stoler- tripptrapp siden vi få råpen kjøkken stue-løsning. hmm, ja, holder påå pusse opp der så får se når vi flytter. alt uten om sjenken og tven blir nytt da:) jippi:) så får se hva det ender opp med....
___ Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Stue 1: 4 stk Stue 2: 2 stk + masse bokhyller Stue 3: 5 stk Stue 4: 6 stk + mange spisestustoler Våre stuer er ganske små. Den vi bruker mes er faktisk på bare 13 m2 :-).
Sluffsa Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Sofagruppe (4 stoler og 2-seter) Sofabord, Enkel hjørnehylle, Lillemanns dagseng, 1 stressless, Tv med bord, 2 barnegodstoler, Stort spisebord med 8 stoler, 10 bokhyller som dekker 1 vegg fulle av bøker, 2 store lekekasser. Ikke overfylt, rimelig stor stue...
Stor_smil Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Stuen er formet som en L. I den korte delen står det: - Mørkt spisebord i tre - 6 tilhørende stoler i svart "skinn" - og mini sin stol Den lange delen står det: - 2+3 sofagruppe i svart skinn - Mørkt spisebord i tre (bombay) - Tilhørende kaffebord mellom sofaene - Mørkt grått ullteppe - Tv-benk (som jeg har lyst å kaste ut av vinduet) - Flatskjerm på veggen - To høytalere på hver side av tv-benken - En bombay kiste - står der til vi får råd til skjenken!! Så har mini ett bilteppe, med Olebrumm benk og bord og en hel gaug med leker
adelia*termin 18/10* Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 3+2 seter sofabord tv benk 2 bokhyller spisebord med 6 stoler
Bruble Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Møbler som står på gulvet: -3 seter sofa - 1 lenestol med krakk -salongbord -hjørnebord -Tv reol - 2 lamper - et spisebord med 4 stoler -vogga til knotten -ei bokhylle - en mini lenestol og en vedovn og en haug med leker
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Vi har åpen kjøkken/stue løsning på 50kvm, og der har vi : *sofa - 2,5 + 3 seter * stol og puff * Spisestue med 6 stoler * 42' plasma tv på et aaaaaaltfor lite tv-bord (finner ikke noe tv bord jeg liker) *hjørnebord Med andre ord, jeg liker IKKE å overmøblere, jeg sliter også med å finne et fint vitrineskap, så har dere noe tips kom gjerne med de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå