Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Og passer det til Henrik (bror?)
Vannmann35 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jonathan er litt sjarmerende og koselig, men synes ikke det er så fint på norsk, er litt tungt. Får asosiasjoner til Kasper, Jesper og Jonathan. Henrik og Jonathan passer helt greit sammen, men litt ulik genre.
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Fint navn, men syns liksom det passer best på barn. Syns broren har et mer tidløst navn, men er ikke så opptatt av at navn skal være helt samme style.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg liker det, har hatt dette på min liste også, men samb strøk det ut med en gang:(
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Henrik og Jonathan passer fint sammen!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Tenker på Jonathan Løvehjerte ) Passer bra med Henrik.
jente30L Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 jeg elsker det navnet!!! men så heter jo gullet mitt det da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå