Gå til innhold

flere enn meg her inne som har passert de 30.. faktisk akkurat de 35.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for det "ximken", koselig sagt da;)

til "kinit", godt det er flere av oss som begynner og da på åra...tihi... selv har vi termin den 7 november! har en liten gutt fra før på 2 år, så det blir spennende hvordan ting blir med to småtroll i huset;)

Annonse

Er 33 jeg og løvemannen 41 så tilsammen er vi pensjonister;-) Har en 6 åring og en 4 åring fra før da! Barna kommer når de kommer her i gården (kom ikke da vi planla de for 10 år siden ) så nyter å være gammel gravide vi:-)

hehe ja det kan se ut til at det er mange unge her inne,men...

selv blir jeg straks 27,men samboer er 35 og føler seg i "rett" alder for å få første barnet..tror ikke han ville hatt noen før eller senere;o)

I min omgangskrets er jeg faktisk ganske så ung forå få barn, så jeg syns det er litt deilig å se yngre personer her inne hehe;o)

koselig at det er noen fler enn meg som ikke er i 20 åra;) følte meg så gammel her inne. men som fler av dere sier... føler meg akkurat passe til og få nummer 2;) sambo`n er ikke fylt 30 ennå, så han måtte også få lyst på en til før vi kunne "trå i gang"

Annonse

31 år jeg også. Venter nr 3 og 4 nå.

Føler meg på ingen måte gammel, men merker jeg er tryggere på alt nå enn første gang da jeg var 17 - selv om det også gikk bra.

Så nå er det snart både pubertetstenåring og tvillingbabyer i hus..hihi

Her er en olding på 41 :) Det er nesten 22 år siden siste. Har fått beskjed om å bare kjøpe nye ting med godkjenning av min datter. Som vil arve de om noen år. Håpre det blir mange til. Er ikke helt klar for å bli bestemor enda :)

Her var det mye ungt ja.........er selv 35 og blir 36 en mnd etter jeg har blitt 4 barns mamma..........

Så snart er altså hybelen ferdig utleid for min del........hehe.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...