Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg er jo en ganske from jente fra før av , men det der ut til at det er begynt å sprette ut en liten mage her. Jeg fikk veldig tidlig en stor svai i ryggen ( altså i svangerskapet) så det er nok denne som bidrar mest. Men synes selv jeg ser skikkelig flott ut Elsker å se meg selv i speilet ......FineFine Kroppen min Noen av dere som har fått en tydelig mage? Noen av dere som har lagt ut bilde av den i tilegg?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg er 15+6 idag og har fått mage, så det er synlig for andre også. Har ikke likt så veldig å se meg i speilet før (naken i helfigur) men nå liker jeg det jeg ser. Har tatt bilder ja, men ønsker ikke å legge de ut enda.
mrss83 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 jeg er 19+3 og har hatt mage i ca 3 uker. nå blir den mer og mer struttende for hver dag som går. er kjempe stolt jeg. det er morro å ha mage uten å måtte holde den inn og prøve å gjemme den.
Baby nr3 ombord Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg har også endelig fått mage og har lagt ut bilde nu:) Fra før viste jeg ALDRI magen min til noen, men nå er det lov å skryte:)
mrss83 Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 fin mage du har da! og du ser overhodet ikke ut som du hører hjemme på +90!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Den må jeg signere! Flott mage ) TET
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå