Gå til innhold

Ting vi gjør bare EN gang......

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

* spise en skje kakao pulver (spydde som en gris :o( )

* Prøve å ta pasta oppi en tallerk, med en 1.5 åring stresser under deg i et kjøpesenter i Brasil.......*Knuuuuus*!!

* Fjerte forann han du er forelska (hemmelig vel og merke) i på skolen...hehe;) *rødme*

* Føde.....eller hverfall ikke mer enn 2 ganger =) hehe

Skrevet

Ikke på sprøstekt småørret heller... Får fortsatt frysninger bare ved tanken;)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Den der med ambulansen var jeg nær ved å gjøre selv en gang.... ble sinnsyk flau da jeg skjønna hvorfor bilen forran meg sakka ned og kjørte til siden, var på tur å kjøre forbi men så akkurat sykebilen.

En annen ting jeg ALDRI gjør mere er å gni meg i øynene etter å ha kutta chilli. Forsåvidt kutte chilli i det hele tatt uten hansker på meg. Det svidde på fingrene også leeeenge etterpå:/

Skrevet

dette er hva jeg kommer på:

* slikke på stort batteri

* "varme" tøy i tørketrommelen, det begynte å ryke etter et kvarters tid.... (tøyet var jo tørt fra før)

* spise jordbær med fløte og masse salt på....

* Glemme pizzaen i ovnen, husket på det når jeg så røyken

* drikke 12 tequila etter hverandre for jeg skjønte ikke at det tok litt tid før den første smalt... (og dette var etter 1 l vin, 6 øl og 4 san fransisko)

* fise i heisen for man tror man er alene, helt til heisen stopper i etasjen over og verdens kjekkeste gutt kommer inn....

* gå på do på danskeferje med løs mage, og når man kommer ut fra do finne ut at man er på herretoalettet (og selvfølgelig med kjekke gutter der inne.......)

* prøve vannski som er alt for store (fløy jo bare ut av skoene...)

Skrevet

* Glemme en kasserolle med margaring til smeliting på ovnen. Ble jævlig lukt i huset og litt svart på skapdøra over ovn. Men heldigvis ikke brann da!!

* Sette en aventflaske til koking (streilisering) og glemme den. Holdt på å ødelegge hele barndåpen. Stanka satt i huset i flere dager! ( dette var svigermors verk)

Spise mammas sigaretter i 4 årsalderen (søster mi, og ho har aldri smakt røyk siden)

Ha pepper på grøten i stedet for kanel. Yææk

dobbelsalte vannet til den røkte fisken.. Huff, ble skrekkelig tørst.

Tine kjøttdeig i mokroen og prøve å lage kjøttkaker av den etterpå!

Forresten, ka e galt med fårekjøttdeig? Syns den smaker nydelig. Vi slakter alltid 3-5 sauer/værer å maler opp til kjøttdeig. lager rundt 30-35 kg kjøttdeig i slengen å har i fryseren. Bruker den til alt! kjøttkaker, kjøttpudding, pizza, taco osv.. Mulig det e vi som e sære saubønder..

Skrevet

Skifte nick for å skrive noe anonymt og la profilen stå :-)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hehe roxanne, den er det nok mange her inne som brenner seg på:)

Første jeg gjør når noen skriver anonyme innlegg er å se om de har profil hihi:o)

Skrevet

Prøve å spise en spiseskje med kanel....

hehe...

Hvis du ikke vet hva som skjer MÅ du prøve det...hihi ;)

Skrevet

Drikke vann fra en deilig bekk i naturen før du ser at den renner gjennom et hønsehus.....

legge seg inni et rør å få noen til å dytte det utenfor en bakke

huff...fikk vonde minner her..

Skrevet

En ting jeg ALDRI kommer til å gjøre igjen:

Gi en snørrete baby (som nyser) sviskepurè i lys sofa! Mens jeg selv hadde en lys topp på.. Det ser ikke ut her! Heldigvis er det bare et sengeteppe som er slengt over sofaen, men likevel..

Jeg var på badet for en stund siden og vasket masse små brune prikker av ansiktet mitt :S

Skrevet

*jeg ha også spist en spiseskje med kanel uten drikke vann før jeg hadde svelgt ned alt.. vel, det var umulig, fikk ikke svelgt ned halvparten engang...

mne komisen min greide visst det, geier noen av dere?;)

*sette flasker og brystpumpe på kok for så å gå på oftet for sitte på dib,, de smeltwt, og brytpumpa var lånt:s

*slumrer mens min aktive baby leker i senga, det gikk heldivis bra, våknet i siste liten og så ungen i full fart mot kanten..puh!

*å ikke tørke vekk grøtrester fra bordet med en gang... de tørker og sitter som støpt på bordet.. som jeg måtte skrape og da gikk lakken bort å enkelte steder..

Skrevet

2b@rnsmor-27*

Gjorde det motsatte da eg lager kanelboller en gang eg.....Så nå sjekker eg ALLTID boksen !

• 9 måneder senere...
Skrevet

Dette var artig gitt :D Godt å se man er i godt selskap om å gjøre sløve ting.. Her er mine bidrag:

- sette i fullt firsprang utenfor verdens bratteste bakke, etter et ukjent antall tequilashots....

- drikke seg bøtte full med sjefen sin (jeg kommer sikkert til å gjøre det flere ganger, men det er ikke dermed sagt at det er lurt..)

- kaste en katt til en du tror tar imot, men som faktisk har snudd ryggen til deg (midt på sommer´n, med bar overkropp.....rrrritssjjjjj sa det, og der var et par kraftige katteklor fra toppen av min kusines rygg, og ned til rumpa gitt..)

- når jeg tenker meg om: kaste en katt i det hele tatt..?

- gå på byen og drikke dumdristige mengder alkohol dagen før avsluttende eksamen på videregående... da må man gå opp igjen året etter gitt, og tro meg; det er litt leit!

- føde uten smertelindring. Definitivt en enegangsforeteelse!

- kler deg naken for å sole deg i en båt hvor du TROR du vet at eieren er bortreist

Skrevet

Klarer fint å spise en t-skje med kanel, teller det?:) Gjort det flere ganger når jeg var gravid...

Skrevet

Sette fast hånda i miksmasteren....

Skrevet

-drikke alle de gratis likørene kelnerne i syden tilbyr

-prøve samboerens snus

-ringer på og stikker av hos en gal gal mann

-svelge en skje kanel

-lime sammen fingra med super super lim

-tømme halvliter i hodet på en skinhead

-klatre inn eller ut av vindu i fylla

Man lærer av sine feil sier man;)

Skrevet

- Drikke en prøveflaske med parfyme (gjorde det når jeg var liten)

- Lage grøt og servere med salt og kanel...

- Gå i dusjen før svømminga med badedrakt og sokker på (på ungdomsskolen)

- Klippe kort pannelugg selv på innfall..

- Farge håret knalloransje som 13-åring med en venninne, fordi hårfargene bare kostet 10 kr..hehe

- drikke masse sprit og bruke cider og rusbrus som blandevann, og svelge det ned med noen shotter tyrkisk pepper til slutt (var russ, griseballet). Endte med total blackout fra 11 om kvelden til neste morgen.. har aldri husket noe fra den natten. (men var med en venninne hele tida som passte på meg heldigvis, jeg lå bare og halvsov sa hun)

Skrevet

* Har sex i en kano

* Prøve og kle av en politimann i unform (som er på jobb, og ikke som stripper)

* Spruter med vannpistol på Sheriffen i Mandal (etter at du har prøvd å kle av en av betjentene hans)

* Sier: "yeah, I'm a terrorist" i en spydig tone til en passkontrollør som ikke skjønner ironi (i USA ja)

* Rir lett fyllesyk på en kamel

Skrevet

fylle opp søpla så lokket ikke går igjen....snakk om fuglefest..

Skrevet

sende melding til eksen i fylla...angre angre,,

Skrevet

Jeg kom på en til som jeg mååå legge til, mens jeg rødmer voldsomt for meg selv..:

Ta badedrakten feil vei på stranden, og deretter gå for å bade..

(kunne ikke skjønne hva folk så sånn på - med den smale stripen som skulle vært foran, bak i rumpa, mens det som skulle dekke rumpa hang og slang foran så alle kunne se rett inn...og den delen som skulle gått ned bakpå ryggen, blottet puppene ganske så elegant. Veldig kjekt for en 13 åring som just har kommet i puberteten, gitt...Huff..)

Skrevet

-ta sinksalve i stedet for tannkrem på tannbørsten, og oppdage det litt for sent...

-velte en vannkoker full med kokende vann over en venninnes veske, for så å velte den igjen, når du skulle foklare hva du gjorde.

Skrevet

Her var det mye morsomt!

Her er en ting til;

Prøve å svelge en brusetablett fordi de smaker så vondt... Brusetabletten satt jo fast i halsen, slik at jeg måtte skylle etter med vann for å løse den opp!

Og enda en...Ta feil av asan og jif på badekarkanten (ikke selvopplevd)

Skrevet

-legge hånda på plata på komfyren for å sjekke om den er varm.......ja det var den.........veldig!

- ta "te-koppene" på tivoli dagen derpå.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...