Gå til innhold

Ting vi gjør bare EN gang......

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kræsje med presten i det han svinger inn til kirken for å foreta en vielse. Garantert en engangsforseelse...

Stikke tungen inn i fryseboksen. (Tror halve tungen satt igjen)

Lage pizza av fårekjøtteig, æsj!

Kjøpe Libero Up&Go, herregud, lekkasje i hver bleie

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hahaha...fore støvsugeren med brunsaus??? Den var genial!!

Zalo i oppvaskmaskina har jeg faktisk ikke gjordt selv, men herregud så lyst jeg har:D:D:D:D hihihi

Skrevet

Dippeduppa! Det der har jeg gjort også!

I tillegg:

- Tatt mentolsigaretter fra tantes veske (da jeg var 8) og smugrøyka i skauen. Guuud så sjuk jeg ble!

- Ta paprikapulver på risgrøten

- Drikke sjøvann av ei tom ølflaske for å overbevise noen om at "Joda, det er øl! Heeelt sikkert asså!"

- gå i kjeller'n uten nøkler i lomma når du har smekklås, og toåringen er inne aleine.

Skrevet

Glemme å slette litt pikante bilder som er blitt lagret (uten at jeg visste det) sammen med barnebildene på PCen. Deretter vise de på 42 tommers skjerm i stuen da svigerforeldre, foreldre +++ er på besøk.

Slippe en liten fis på bussen, også er det full magesyke på gang......

Skrevet

ta kanel på fiskeboller i hvit saus, i stedefor karri..

Skrevet

Putte en ispinne på tvers i munnen....

sykle veldig fort uten hender på styret ned en humpente bratt grusvei..

Skrevet

Ta kanel i kålerabistappen (kålrotstappe?) i steden for pepper... Ikke godt..

Skrevet

Prøvesmake på safta i slangen på saftkokeren - selvsagt i smug, og selvsagt mens safta står til koking...... Resultat: forbrenning i munnhule og hals pga av sur usukret kokende saft!

(30 år siden, men husker det som om det var i går!)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Ei venninde av meg hadde en bra en;

Hun hadde vaska de filtrene som er i kjøkkenvifta (sånn metall greier) i oppvaskmaskina, og da maskina var ferdig tok hun de ut, og vridde de for å få ut vannet..........

Måtte pent kjøpe nye da:)

Skrevet

Snu en blanko flaske (de gamle flytende med pensel) opp ned over håret til besteveninnen, for å bevise att blancoen renner ikke ut viss du holder den helt opp ned....

Putte svigermors lånte krystall-skål i oppvaskmaskinen....

Ta feil av salt og sukker når man lager pannekaker. Stekte hele røra før jeg merket noe....

Skrevet

Stå rett bak en hest....

Ble bare den ene gangen gitt. Ble også bare den ene gangen til legevakta med ødelagt arm.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Sambo hadde også en bra en da, sende DEN spyttklysa ut bilvinduet......for så og oppdage at vindet ikke var åpent likevel........:D

Det samme hadde han klart å gjøre i motorsykkelhjelmen.... trodde visiret var åpent.... så "wops" det var visst ikke det likevel hihi

(min kjære er til tider en meget distre person som dere skjønner)

Skrevet

klatre opp i stigen som står inntil gjerdet. endte med huet i grusen 1,5 m lengre nede dagen før grete waitz løpet... har en Y i panna 15 år etter :)

sykle så fort du bare kan mot hoppet på skolen, for så å snu rattet i luften... ble et godt arr under haken der også gitt :S

Skrevet

# Tisse på et strømgjerde.

# Gå på butikken å spørre etter et glass med Hemoroider,fordi mora di ba deg om det.

# Blande klorin og salmiakk.(kan bli det siste du gjør i livet)

# Fise høyt i kirka mens det er stille bønn

# Hoppe på trampoline med full blære etter å ha født mange barn

2 av disse er selvopplevd ;o)

Men ikke alle. Slekta sto for resten! hehe

Skrevet

*smører tjukt med sirup under skoene og tråkker rundt på kjøkkengulvet, fordi det lager kul lyd..

Det var ikke kult å få det opp..

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

- Dø

- Foreslå analsex..

- Være ærlig når venninnen spør om hun ser feit ut i de nye klærene sine

- Passe andre sine snottunger

- La babyen sin sitte "bare 5 minutter" uten bleie i lekegrinden, hun har jo nettopp bæsjet.... hmmm, bæsj overalt!!

Skrevet

Stikker en strikkepinne i stikkontakten

"Barberer" kinnet med pappas barberhøvvel... (6-7 år)

Gå bak en hest som er glad i å sparke... :S

Løpe på mamma og pappas rom tidlig på 1. april og rope av full hals "BRANN BRANN BRANN" og tro en har funnet på verdens beste aprilsnarr...

Alle er selvopplevd... :)

Skrevet

-Hoppe på trampoline rett etter fødsel

-Vaske bilen med jif eller stålull (heldigvis ikke selvopplevd)

-glemme fotografiapparat når man reiser inn på føden.... (veldig glad for at jeg har kamera på mobilen ja....)

Skrevet

Morsom tråd det her. Jeg er nok en distre sjel og har derfor en del å bidra med i denne tråden:

*Ha parmesan i kaffelatten i den tro at det er brunt sukker (blærk)

*Forklare på fransk restaurant (i frankrike) at vi ville ha bllig vin

*Glemme ryggsekken ved x-ray maskinen ved israelsk grenseovergang

*Besøke ortodoks kirke ikledd shorts og singlett

*Steke pannekaker i olivenolje

*Be om kaffe hos en sånn supersunn restaurant for veganere

*Flytte til et fransktalende land uten å kunne bra fransk

*Legge ut om hvor godt jeg synes kaninkjøtt er uten å vite at den jeg snakker til er en kaninelskende vegetarianer

*Leke med fyrstikker ved tujahekken med det resultat at halve hekken brenner opp

Det er det jeg kommer på i farta....

Skrevet

- Ta Space mountain i disney land (paris), ble livredd :)

- Kjøre forbi en bil som stopper, ups sykebilen ville forbi, fy søren så flaut.

- Ikke min feil, men dirigenten min hadde telt opp feil, vi skulle på konkurranse så da alle skulle sette seg ned, var det ikke stol til meg :) masse mennesker i salen!

- Sitte på en scene, jeg fikk ikke fram en lyd i esskornetten og ødla hele konkurransen for korpset. En smule scene skrekk, ja.

- Forhåpentligvis ikke ha innvendig ultralyd og legen er ung og meget sexy. Var på 7 uker kontroll etter fødsel, fælt!

Skrevet

1.VOKSE BEINA!!! *au au au au au au* Seriøst vonde greier. Aldri igjen!

2. Kjøpe den grønne JIF do-rens-lukt-saken. *jækk for en stank*

3. Føder *gruuuuusomt vondt* ;)

Skrevet

Noen dør flere ganger.

Eksen til sønnen min fks, hun døde i en bilulykke, men ble gjenopplivet i ambulansen.

;o)

Skrevet

Å bli født, selv om man kan "bli født på ny".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...