Gå til innhold

Ting vi gjør bare EN gang......

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Stikke fingeren oppi varmt smeltet sukker..For å sjekke om det er varmt, ev varm olje.

*Hoppe fram fra bakom veggen og rope "BØØØØ" til mor som kommer inn fullastet med matvarer. (anbefales IKKE).

*Skru fra hverandre pcen.

*Stikke en kniv nedi brødristeren.

*Ta rundt et strømgjerde.

Skrevet

Ev gå inn på Madam Tussauds i London og ikke være klar over at du ikke har lov å kladde på puppene til en virkelighetstro dukke............Vel, lover gjør ikke det igjen, dama ble dritt sur og jeg kjempe flau.

Skrevet

Stå med hageslangen for å sprute kaldt vann på gubben.. Da han kom rundt hjørnet spyler jeg vann og det var ikke han.. MEN svigermor.. Det gjør jeg nok IKKE igjen :P

si KOM IGJEN DA til gubben under sex :P

Skrevet

Går fint an å barbere bikinilinja uten skum... bruker ALDRI skum jeg... kun vann fra dusjen :P

Skrevet

- Bestille espresso i stedet for cappuccino når du nettopp har lært at det finnes "mild kaffe", for så å prøve å søte den opp masse salt som stod på bordet! Mmmmm

- Prompe en stille en i godt selskap, for så å merke at den stinka!

- Løpe så fort du kan i nedoverbakke

- Hoppe ned fra vinduet med den nye genseren mamma hadde kjøpt til masse penger, for så å merke at genseren hadde hengt seg fast i håndtaket.. Plutselig hadde jeg to halve gensere.

- Koke havregrøt i skummetmelk

- Dytte lillebroren så han faller og slår seg, for så å si til mor at han falt (har dårlig samvittighet den dag i dag, selv om jeg ikke var gammel da han vugget så sakte foran meg... ) *flaut*

- Åpne en flaske med julebrus over fanget - på kino- i høyt tempo (vips så var den halvtom).

- Gå på langtur i småsko uten sokker

- Droppe solkrem fordi en "ikke trenger det" ... jadasååååå.... !

- Reise på 3. ukers jentetur der det viser seg at en av jentene er en oppmerksomhetssyk psykisk ustabil bimbo..! (heldigvis kom det frem første kvelden da hun forlot rommet, krevde nytt rom av hotellet og fikk det, men forlot landet 3 dager etter..)

- Stå på slalom før du har lært å svinge (det er utrolig åssen det går ann å kræsje med det eneste treet på mils omkrets).

- Sjekke om det er den blå (salt) eller den røde (pepper) posen fra restauranten som smaker best.. (den blå var best...!)

- Gifte seg.. forhåpentligvis!

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Jeg var på parfymeriet og så på parfymer, og kom over DKNY's VBE delicious leppepomade i en søt liten boks. Vel, trodde jeg. Så jeg testet den. Viste seg å være parfyme i "stivnet form", og det smakte PYTON!

Ta oppkjøring. Foråpentligvis. Har oppkjøring om litt over 2 timer...=P

Skrevet

*vokse armhulene (auuuu)

*ha knekkebrød i brødristeren

*ha katten med i badekaret mens en selv er naken....(skal si til mitt forsvar at min mor kom og kastet den oppi......bitch!! hehe)

*drikke 8 tyskisk pepper shots på 5 minutter...på roskildefestival.... no more!!

*dra på hyttetur med mannen som har glemt snusen sin.....

Ellers må jeg si at merkelig mange av tingene dere forteller har jeg gjort, og er nok ikke glup nok til å tenke aldri mer...Bortsett fra tunga på frossen jern! Det lærte jeg en gang for alle...

Og zalo i oppvaskmaskinen funker som bare fy! Du må bare finne rett mengde...("En dråpe er nok...") :o)

Skrevet

Vedde om en fotballkamp, tape og måtte GÅ fra Kristiansand til Bergen... I oktober....

Gjest Kelly Taylor
Skrevet

-ha zalo i oppvaskmaskinen (å ja, en dråpe er mer enn nok)

-forveksler tranflaska og oje flaska når man baker pizza bunn

-drikke en hel flaske sanasol

vaske en svart bil første gangen du vasker bil(ble en del helligdager der og lite skryt gitt)

-drikke 50/50 med 96%hhjemmebrent og appelsinjuice

-sitte på samme stol og drikke 10 shotter tequila og reise seg etterpå

-kanel på fiskeboller

-lista er laaaang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...