Gå til innhold

Ting vi gjør bare EN gang......

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

*stikker du tunga borti ei vifte

*støvsuger du vann

*bruker du tran i mangel på olivenolje

*kritiserer du måten vennene oppdrar barna sine på

*kritiserer du hjemmebrenten til naboen

*går på polet og spør etter ei flaske med sånn derre cabernet sauvignon

Skrevet

*bruke zalo istedenfor oppvaskpulver i oppvaskmaskinen

*intimpiercing

*slikke på ei frossen jernstang

*kle seg naken og turne på nachspiel

*prøve å holde igjen en stift fra stiftemaskinen med fingeren...

Kommer ikke på fler akurat nå

Gjest otilie79;)
Skrevet

hmmmm slikke på ei frossen jernstang gjorde jeg nok mer enn en gang da jeg var lita:S

Skrevet

* tar kanelboksen i stedenfor grillkrydderet når du lager pizza....

Skrevet

He,he....den der med zalo i stedet for pulver i oppv.maskinen har jeg tatt EN gang også.Det er ingen gjentagelsesfare:-)

Skrevet

lukte på hornsalt

fikle med saks samtidig som jeg snakker i telefon MED ledning.

feilberegne avstanden mellom båten og land....

forsøke å spøke med GIGANTISKE amerikanske vakter på Miami Airport...

Gjest otilie79;)
Skrevet

Kanepizza har faktisk jeg også laga.Prøvde det jeg kunne å "reparere" pizzafyllet, men det ble ikke noe suksess:/

Hadde også grillkrydder på grøten en gang...men det var heldigvis bare å skrape av laget med grillkrydder:o)

Skrevet

Stikke nesa nedi hornsalt boksen for å lukte

Tar ei stor skei med kakaopulver i munnen (før du oppdager at det ikke smaker det samme som oboy pulver)

Kommer ikke på flere jeg :-)

Skrevet

* Plasserer armringer på beina når du ikke kan svømme

* Hopper ned fra en benk med kniv i munn

Snakker av erfaring ja.

Skrevet

2b@rnsmor-27*:

Det funker ikke på hamburger heller ;o) Blærk....

Skrevet

-Lukte på salmiakk

-Doble mengden parmesan på risottoen

-Kjøpe vaniljevodka

-Lar svigermor fore ungen (det virket som hun gulpet flere liter etter å ha blitt overforet så til de grader)

-Sykler 13 dager etter fødselen, med bind.. og må tisse etterpå.

-Føner håret i badekaret (jeg har ikke prøvd, men regner med det er noe man ikke får muligheten til å gjøre så mange ganger)

-Barberer bikinilinja uten skum

Skrevet

* Slikker på en kaffekjele som står på kok

* Vasker gulvet med zalo istedet for grønnsåpe

* Kritiserer svigermors mat

* Vasker tepper med gummi under i vaskemaskinen

* Kjøre for fort der det er fotobokser

Skrevet

Jeg vasker alltid gulvene mine med zalo jeg :-) Bruker den blå med antibakteriell.. Funker kjempe bra jo!!

Men vet ikke vilket gulv du har da.. her er det laminat, og da funker zalo kjempe godt!

Veldig effektivt under bordet der ungene har grist med mat, for det løser så godt opp fett og andre matflekker som har sittet der en dag eller to.

:-)

Skrevet

Gjorde det en gang jeg var lita fordi jeg skulle være snill & flink og vaske rommet mitt selv.

Tok en zaloflaske å spruta over hele gulvet, og vaska med vann etterpå.. Det ble jævlig glatt, åsså gikk det ikke bort på flere mnd. Et eller annet belegg da.. Regner med at du ikke bruker samme metode :P

Skrevet

Dette var jo en morsom tråd...

Jeg kunne ført opp masse her, men da ville jeg gjort det uten nick :-)

Tar noen som går greitt med nick:

* Putte kniven i brødristeren for å få uten brødskiven :mens brødristeren står på.

* Ha smør på brødet før jeg putter den i brødristeren.

* Ta to tbl. m/Dulcolax (avføringspiller) kvelden før jeg skal gå på bytur med ungene (Hvor er nærmeste do????)

* På jobb: Legge en haug av medisindosetter (plastikk) i glovarmt vann for å vaske de - og oppleve at all plastikken krøller seg. Ja, ja...da måtte avd. kjøpe inn 30 nye dosetter. Gøy å være ny sykepleier.

* Katerisering: Putte urinkatetret oppi skjeden og tro at det ligger på plass i urinrøret/urinblæra - kjøre pasienten til operasjon og få den kjefen etterpå (det er ikke selvopplevd).

* Gå på krykker nyoperert (med knust kne) i morfinrus på vått gulv.

Skrevet

Da jeg var lita, syntes jeg så synd på støvsugeren vår som bare fikk "tørrfor". Tenkte den var tørst, så jeg stakk slangen i bollen med brunsaus etter middagen. Da sa det poff gitt. Gjorde aldri det igjen;)

Lekte sykehus med ynste søstra mi, og til medisin fikk hun vaskepulvet. Skjønte ikke hvorfor mamma ble så sint ;P

Skrevet

Gå inn i skrekk kammeret på Madame Tussauds i London! (Vel vitende om at det er levende statister der inne...)

Skrevet

Flytte på lande. ( Jeg helt klart by jente)

Riste olien.(uten å sjekke om gubben hadde satt på korken)

Gå på terasen som er fyst påmed varm te kopp.

Male uten maskerings teip

Kjøre berg og dalbane. med vel hviten at jeg har høyde skrekk

Skrevet

Var liten og dum en gang i tiden ja.

Da jeg plasserte baderingene på beina hoppet jeg selvfølgelig ut på dypet også. Hodet gikk ned og beina opp.

En svenske kom løpenende og kastet seg uti etter meg, ha ha ha.

Hoppet ned fra benken med kniv i munn gjorde jeg da jeg maulet sjokoladeplegg og skulle titte ut av det høye vinduet over benken for å se hvem som kom der ute.....

Blodet silte fra gommen, og jeg priser meg lykkelig for en gammel, sløv og butt kniv.

Vet der et et punkt til på den lista, men husker ikke hva det er i farten.

Skrevet

Ja, Losje og Sarah-rara - Zalo i oppvaskmaskinen gjør en bare èn gang...det har nemlig jeg gjort...;o/

Skrevet

Det ble LITT skum på kjøkkenet ditt da tenker jeg, ha ha ha.

Jobbet på hytteutleie hvor noen gjester hadde gjort det. Vaktmesteren kom løpende inn i resepsjonen og var helt oppgitte :oD

Skrevet

Ta hårsprayflasken til storesøster, stjele fyrstikker fra peisen, spraye en stoooor spiral på vegg-til-vegg teppet på barndomsvenninnens soverom for så å tenne på i ene enden..

DET er noe to forskrekkede 8-åringer bare gjør EN gang!

Skrevet

* Ruller sammen et tegneark, stikker hodet inn i peisen og tenner på papirhylsen i det man trekker inn...

Var 6 år og ville prøve å røyke, men med hulrom der tobakken skulle vært trakk jeg bare flammen rett inn i munnen :o(

Skrevet

Føde...! He-he, den verste skrekken begynner vel å gå over nå som gullet er 5 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...