Gå til innhold

weeee...vi har kjøpt oss hus!!!!!!

Anbefalte innlegg

......og nå har jeg fullstendig panikk for at vi ikke får solgt det gamle!! hadde egentlig lagt det på is til neste sommer siden vi ikke har fått tilslag på noe tidligere, men så fannt vi drømmehuset, la inn et bud og fikk det...nå er jeg imidlertid så stressa på hussalget vårt at jeg hverken sover eller klarer å tenke så mye rasjonelt lenger...hmm.... kommer vel til å føde i en pappeske skal dere se:-P......åååå det blir bra å få Gubben hjem i dag slik at noen kan roe nervene og hormonene mine litt!!

God helg;-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10309189-weeeevi-har-kj%C3%B8pt-oss-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER med huskjøp!!!!

Så spennende. Skjønner du er helt i taket, men ting roer seg etterhvert som inntrykkene får tid på seg. Det er jo så gøy da, med nytt hus, ny baby..........bare lykke.................

Husk at du må prøve å ikke stresse for mye nå da. Lille bebisen vil ikke ha en sliten mamma vet du.

Det går nok seg til.

Lykke til med salg av boligen deres. Det ordner seg nok skal du se. Vi flyttet når jeg hadde 1 mnd igjen med jenta nr.2 og det gikk helt fint. Malet og fikset. Fikk mye hjelp av familie. Det er kjekkt å få litt bistand.

Vi flyttet inn i "nytt" hus å i begynnelsen av september, da måtte vi ut av leiligheten. Har pusset opp siden juni, og har mye igjen ennå..

Så her sitter jeg i pappesker og malingsspann, og delvis kaos. Men heldigvis ser det ut til at det kommer til å bli mer orden på ting før den lille kommer...

Håper hvertfall å slippe å måtte lete gjennom hele flyttelasset hver gang jeg skal ha noen ting etter at babyen er født...

Lykke til med det nye huset, løvemor :)

Får håpe det går greit å selge det gamle. Det tok oss 2 mnd ca å få solgt leiligheten vår, men det var midt på sommeren, og da er det jo ganske stille på boligmarkedet. Er vel litt mer aktivitet nå, får vi håpe ;)

Begynner å komme ned på jorda igjen nå, og kjenner faktisk litt på gleden over huskjøpet. Det skal bli så deilig med større og nyere hus, og jeg kan jo bruke hele barseltiden til å innrede om jeg har ork til det;-)) Faktisk er det moren min som er den som er mest stressa akkurat nå - hun er nemlig så utrolig praktisk og bekymrer seg allerede over pakking og vasking, og meg og stress og fødsel og greier (helsesøster hun da;-)). Jeg får heller bare prøve å ta det som det kommer.

har jo vogn,seng, sovepose,ullklær og melk i puppene alt (he,he) så det vil nok gå greit.

Nei nå får jeg gå å rydde før megleren kommer og skal gi meg en taksering!

Gratulerer med nytt hus!!!

Vi kjøpte oss bil i går, så jeg har litt den samme følelsen, litt angst for økonomi her da.. Men det ordner seg jo! Tenk så fint å flytte inn i nytt hus nå som du skal være hjemme i permisjon, og ikke minst, så flott for babyen å vokse opp i nytt hus:)

Ta imot all hjelpen du får, du skal se det går helt fint!

Lykke til med hussalg og flytting da:)

Annonse

Gratulerer så mye med huset!:) Jeg er i akkurat samme båt som deg, så vet hvordan du har det nå.....Vi skulle egentlig selge leiligheten til sommeren, men så fant vi drømmehuset da! Bydde på det og fikk det! Da var jeg litt svett og kvalm samtidig som jeg var lykkelig, livredd for å ikke få solgt leiligheta....Men markedet her i Tromsø er faktisk så metta på salg av leiligheter så vi må leie ut til vi får solgt. Nå håper jeg bare noen vil leie her da!!:D

Godt å høre at det er flere i samme båt i alle fall, lykke til med salget !

Gratulerer.

vi har også akkurat kjøpt hos hus eller halvparten av en to mannsbolig. gleder oss tilå flytte men gud vi styrer med visning som er denne helgen. så i morgne får vi vite hvor mye vi får solgt får.

Mannen min er ikke akkurat munter fortiden redd for å ikke få solgt.

og jeg er hormonelle hoho ho

Løvemor07 kan dere flytte rett inn eller må dere gjøre noe??

Takk for alle oppmuntrende tilbakemeldinger, er så godt å høre at andre er i samme båt................!

Sjarmtrollet: Hørest ut som stemninga hos dere er den samme som er her i gården ...jeg må late som jeg har roen i forhold til salget fordi løvemannen krisemaksimerer de lux.. Er så vanvittig mange hus på markedet her i lillehammer og prisene har stupt den siste måneden, men for oss er det viktigste å få solgt og vi må gå en del under takst før vi virklig vil slite økonomisk...men siden det nye huset har så mye halvferdige løsninger hadde det vært fint å kunne tjent litt slik at vi har råd til pusse opp litt.............

Huset vi har kjøpt er fra 1996 så det går ann å flytte rett inn i, men det er et hus der eieren har hatt mange planer og ikke kommet så langt med dem, så noen ting må gjøres. Bla rekkverk på hems i 2.etg (sånn at ungene ikke kommer dettende ned hodene våre......) og badet er ikke helt ferdig. Eieren har bare brukt vaskerommet som bad også han......., men det trenger jeg til vaskemaskin, tørketrommel etc..

Uff gruer meg til de neste ukene da jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal få organisert alt. Er langt fra i toppform, og med jobb, unger etc i tillegg blir må jeg virkleig jobbe med å prioritere nå ja...men man ligger jo som man reder så kan jo ikke klage heller da :-))

Lykke til med hussalget i morgen også! Det går nok bra skal du se!

Ha en god dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...