Gå til innhold

Ung, gravid og litt alene

Dancing Queen

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er 19 år gammel jente, er singel og 10 uker på vei.Dette var ikke helt planlagt så jeg brukte litt tid på å bestemme meg for om jeg skulle ta abort eller beholde det. Nå som jeg har bestemt meg gleder jeg meg masse, men det hadde vært koselig å bli kjent med noen som er i litt samme situasjon. Har mange gode venner, men ingen er garvide :o)

Håper noen vil slenge seg på ;o)

Fortsetter under...

Hei!:)

Er flere i samme situasjon som deg ja! Velkommen hit til oss!:)

Jeg er litt eldre jeg da, er 25 år, men likevel veeeeldig singel å har termin på selveste julaften jeg da! Og dette var ikke planlagt i det hele tatt, for hadde en liten ferieflørt da jeg var på ferietur jeg da!:)

Men etter at jeg bestemte meg for å bholde, så gleder jeg meg kjempemasse!! :)

Annonse

alene mor kan også være fint. er i uke 37 nå og har vært alene siden uke 11... angrer aldri på valge. faren stakk av og jeg var veldi lei meg helt til jeg møtte espen som gleder seg til å bli en slags pappa for gulle mitt. han som er faren har vi ikke hørt en lyd fra sia uke 11 og jeg selv har prøvd å sendt mld til han men ikke noe respons gitt...

da jeg var innlagt me tildige rier hadde han sagt til sin mor at han håpet at han håpet på at babyen skulle dø. så er alene men ike alene allikavel... føler at jeg fikk en litt happy ending allikavel me Espen.

gleder meg masse til å bli mamma men gruer meg litt til fødsln da:O

• 2 uker senere...

hei!

jeg er en jente på 20år ( 21år fyller 30 sept)

har gått alene hele svangerskapet siden jeg var ca 3-4 uker på vei

er nå 25+4 uker på vei og har termin som man også ser på mitt nick 7 januar.

gleder meg utrolig mye, men det er trist å ikke ha noen å dele alle de koselige sparkene fra nurket...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...