Trollemor og snuppa! Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja, det lurte jeg også på.... )
Piri Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Hørt om stett på et vinglass? Oppå den sitter selve glasset. Hvis glasset faller i gulvet, så kan glasset knekke av stetten. Og hvis du da er helt fjern i hodet så kan du komme i fare for å sette deg på stetten. Skjønner?
Trollemor og snuppa! Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Oi, såpass, ja... Det hørtes ikke godt ut, nei!
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Blåmerker og stett i rumpa, ja virkelig rart jeg lurer på hjemme forholdene!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 lurte også fælt på hva dette stett greiene var. og når jeg leste forklaringen knep jeg rumpeballene sammen helt ubevist! fysj og faen d må ha gjort noe jæ-----li vondt! hvordan fikk du den ut igjen? røska tak? måtte du sy?? auauaua
Piri Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Nei, den for ikke helt inni rompa, men på siden. Ble en heidundrende blåflekk! Dessuten var jeg helt alene da det skjedde. Det er jeg 100% sikker på for det første jeg gjorde var å se meg rundt om det var noen som så meg. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå