solstjernen - seksbarns mor Skrevet 6. september 2007 #1 Del Skrevet 6. september 2007 Her på vestlandet ble det ikke så mye til sommer som me hadde håpet på. Både juli og august ble regnet bort. Fikk en uke i august der me klarte å få litt brunfarge, men det var alt. Nå er det høst, bladene faller av trærne og hadde en dag der det ikke var mer enn 5 grader da eg leverte barna på skolen. Me har komt oss godt inn i huset vårt. Deiligt å kunne styre på rundt å tenke at her skal me slå røtter og barna skal få ett hjem å vokse seg store i. Nå blir det bare dette fjerde og siste som får leve hele livet her - dei andre er blitt flyttet litt rundt, men nå skal me forplante oss her å slø røtter. Kose oss. Holder på å "pusse" opp litt. Bare maler rom slik me vil, eldste jenta mi vil jo ha prinsesse rom. Gutten min har også planer om sitt perfekte rom, og minste jenta har ikke rom enda. Det må gjøres mye med. Har lagt vegger og tak, men trenger å sette inn vindu før me får gjort oss ferdig. Og planen er at alt skal være ferdig til måned skifte - 3 mnd før fødsel. Bør male 3 mnd før et barn skal flyttes inn på ett rom som er malt, så eg vil helst ha det slik for hele huset. Magen har egentlig ikke vokst mye syns eg. Men fra 18 uker til nå 25 uker har den vokst, men ikke dei siste 4 ukene. Bilder finner dere på hjemmesiden - www.pia81.piczo.com - så får dere bedømme selv. Eg tror enda på at det gjemmer seg en gutt inni der - men klart kan eg ta feil. Kanskje det er en jente - spennende blir det på UL den 26 sept. - Gleder oss. Nå skal eg prøve å sette meg inn i hva dere har skrevet om den siste måneden... tar nok litt tid, men skal prøve å lese gjennom litt. Ha en kjempe fin fredag - så snakkes me igjen snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10308431-har-dere-hatt-en-god-sommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå