Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ha oppi litt karry i kokevannet? Aner ikke jeg =)
snurkle Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Gurkemeie farger bra,men blir kanskje mer gult..
minst Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 På hobbybutikkene får man kjøpt næringsmiddelfarge (kan også bestilles på nett fra www.panduro.no) Finnes i alt av farger omtrent
Diva Muffin Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Eller du lager den som pilaffris, altså koker den i kraft istedet for vann. Det gir kanskje litt farge?
Joikaboll@ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 Masse forslag her, men det haster, må ha det i morgen om jeg skal få den oransj. Men skal alltids overleve uten også Må lage ei kake til brølløpet, også hadde jeg heeeeelt glemt det gitt.
Blue Lady Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 viss du mener kokos så: Du blander rød og gul konditorfarge, da får du oransje. Så blander du dette med kokosen, sånn som du blander det i marsipan. Jeg laget blå kokos til en sjokoladekak på denne måten. (brukte da blå farge så klart )
Joikaboll@ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2007 Haha.... mente selvfølgelig kokos ja.... Har hvert en hektisk dag her, siste rest med forbredelser og 3 foreldremøter i kveld ;o) Takk for "oppskrift", den skal jeg klare i morgen
snurkle Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Hehe, kokos var noe helt annet ja! Trodde det var et forsøk på å skrive couscous jeg.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå