Gå til innhold

Jeg har født!

røverprøver m/ jente nr 3

Anbefalte innlegg

I går kveld kom vår 3. prinsesse til verden, 4 uker før termin.

Alt går kjempefint og vi koser oss på barsel ved st.olavs.

Skulle egentlig ha vært med på BIM-treff i tr.heim i kveld.. Håper dere som var på solsiden i kveld har hatt det hyggelig!

Lykke til med siste delen av sv.skapet og fødselen!

Klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10308009-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Lurte litt på deg på BIM-treffet i dag, og da var det noen som fortalte at prinsessa di hadde kommet allerede. Så koselig da! Kos dere masse!

Jeg tror forresten jeg så deg i dag på St.Olavs... Jeg var innom for en liten ekstrasjekk, og ble ventende lenge oppe i 5.etg ved mottaket/ventestolene der. Sto og tittet ut gjennom vinduet og bort/ned/opp på kvinner med barn i forskjellige vinduer. Og jeg synes da virkelig jeg så deg. Kledd i svart..?

oioioi! grattiss så mye! så det blei ei prinsesse til ja slik som du trodde...så gøy!

rart å tenke på at oktobere begynner å komme så langt at babyene faktisk kommer ut:o) nå er det sannelig ikke lenge igjen for noen av oss nei!

Så gøy, gratulerer så mye. Ser ut til at du var en av de første i oktobergjengen da. Tipper det er flere enn meg som er en smule misunnelig nå, men det er jo snart vår tur også, alle som en....

Kos deg masse med prinsessa, den første tiden går så alt for fort...

Annonse

Gratulerer så mye! Det var artig!

Har dere bestemt navn på prinsessa enda da? Og hvor stor var hun?

Lang fødsel?

Enda ei pie... 4-1 mot pappan... det kan bli heftig etterhvert ;-) Artig!

Gleder meg også til å få fødselen overstått. Begynner å bli lei nå... er tungt og har lyst å se hvordan lille prinsessa ser ut :-)

Lykke til, også sees vi vel på et treff etterhvert!

Gratulasjonsklem :-)

Takker for alle gratulasjonene! :)

Det ble jaggu en rask fødsel ja. Jm har oppført fødselstid på 1 time. Jeg kjente vel små antydninger 1 time før det. Var jo innlagt pga at vannet hadde gått på morningen, så jeg hadde jo fødestue heldigvis.

Prinsessen har fått navnet Victoria:-) De stolte storesøstrene var på visitt i går. Må si de tok godt imot lillesøsteren sin. De kosa og holdt i henne lenge.

Ellers så gleder jeg meg til å dra hjem. Det er litt ukomfortabelt å sove her synes jeg. Venter bare på at blodsukkeret til snuppa skal normalisere seg og at hun skal begynne å gå opp i vekt.

Klem

Annonse

Victoria var jo ganske stor til å være 4 uker prematur.

Siden melka mi kom i gang ganske raskt så har vi ikke trengt noe ekstra oppfølging. Barnelegen sa at hun er veldig sprek til å være født prematurt.

Men jeg har jo erfaring med det fra før. Nr 1 kom jo 34+4, og da måtte vi ha et lenger sykehusopphold.

Jeg har hatt for mye fostervann i hvert sv.skap og det kan resultere i prematur fødsel.

Hun var 3130gram og 49cm. :-)

Formen vår er fin. Det eneste vi skal sjekke på sykehuset i mårra er om gulsott-verdiene holder seg under grensen. For hun er litt gul og litt slapp til å suge. Men det går seg nok til. Har iallefall massevis av melk!

Dere må se til å føde snart dere og (men gjerne vent litt lenger enn meg da). Det er vel helst greit at de er født noenlunde til terminen.

Blir gjerne med på et treff etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...