Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er det noen som har hatt litt brunaktig utflod i starten??? Ikke så mye at jeg trenger truseinnlegg men den er mer farget enn vanlig.... Noe jeg trenger å bekymre meg for??? Er 4 +3
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 det er vanlig å spotte rundt der man venter mens selv om man er gravid,om det bare er litt og ikke blir over lengre tid så trenger det ikke å være noe.Men blir det rødt og du får smerter ville jeg kontakta legen.
Nr1_Skedsmo Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hadde brun utflod i går + noen dråper blod. Jeg ringte legen og han sa at det var "vanlig"..men..blir jo litt usikker..har lest flere innlegg her som sier det samme..
Marino Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Det skal være helt normalt med brun utflod. Jeg har hatt det de 3 første månene å barnet har det fortsatt bra;) Men kommer det friskt blod da kan du kontakte lege/jordmor for sikkerhets skyld!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 OK takk skal dere har for svar!!!! God helg til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå