Sara Rompompei Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Kjøp den supre teflonduken. Ser ut som og føles som damaskduk Vin legger seg som perler oppå duken og sauseflekker er bare å vaske av med kluten. Så jeg bare tørker av og lar duken ligge på hele høytiden. Når festlighetene så er slutt legger jeg den til vask. Og der blir den liggende å vente til neste anledning. Da hiver jeg den i vaskemaskinen og så kommer den ut nystrøket og så godt som tørr. Da er det bare å slenge den rett på bordet DET er duk for late damer det hihi
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja, men sølete og gristete meg har fått flekker til å sitte i slike duker. De prellet nok ikke av, nei.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Signerer, hadde glømt den røde juleduken min kjøpt på sparkjøp
Sara Rompompei Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg er sølete og grisete og har masse unger som sitter og griser på duken, og jeg har kritthvit duk! Funker som bare rakker'n for meg i allefall
Sara Rompompei Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg kjøpte min på Princess. Koster litt, men DET er den jammen verdt
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Uff, men JEG klarer flekker som ikke gjengen din gjør. Ja, ja, er født sånn i en familie med sølere.
Sara Rompompei Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 Da har jeg et annet tips til deg: VOKSDUK Hihi Mye fint å få der også ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå