Nit@™ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Gutter/menn bruker ofte den "remsa".. Og noen her også ser jeg... Men er det egentlig noen som har hørt smellet? Bare lurer jeg altså, for jeg har aldri hørt smellet, er jeg unormal tro? ;o)
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Smeller ikke ballene da? Eller går det sånn fint og forsiktig for seg?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 haha..hørte og en som sa at han skulle pule kjærringa...hva i alle...sier dere pule???
Yummy*Mummy* Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 nå lo vi godt her:) tja, vi hørte noen små smell, men kanksje ikke det store;)
Plutselig_gravid Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 gikk litt fort. Det smalt faktisk litt da lillegutt ble unnnfanget. Det skjedde nemlig i badekaret og samboer smalt ene kneet i veggen.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 jeg sier pule (og jeg g ei venninne har en sær form for humor..når vi er på besøk hos hverandre, ogf skal gå, sier vi:i kveld skal det knullas... ser mye mer dirty ut på trykk, når vi sier det er det liksom bare morsomt..)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 jeg sier og pule og knulle hehe.. og ja det kan smelle innemellom hehe..
lego Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Jeg sier både "smelt på tjukka"og pule jeg... Ikke sann i dagligtale da, men... Det er ikke hvertfall ikke noe unormalt med å høre/si det her nede på østlandet...
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Her brukes å havne i ulykka ofte.
RosaPåBall Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 vi sier boinke eller bolle .....det er liksom litt hyggeligere enn knulle og pule
Dailis Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Oi, jeg er kjedelig jeg.... Sier å ha sex....evnt samleie. Og sier bli gravid, har gjort noen gravid... Som sagt, kjedelig:/
Gjest Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Hva med bake boller og boller i ovnen? Det sa min mann, hehe... Vi har bakt boller, og nå står de ovnen og hever seg, mens han klappet meg på magen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå