Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #26 Skrevet 6. september 2007 rød negelelakk og korte bukser som ofte har hengeræv
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. september 2007 #28 Skrevet 6. september 2007 gule "røykefingre" någ neglene og alt er blitt gul/orange/brunt... fy, så stygt! ellers så synes jeg det er fælt når litt store damer går med formløse dongeribukser med små lommer og sægger litt med buksene (som egentlig skal være stramme) eller har dratt dem godt opp rundt midja!
mamma >to gull Skrevet 6. september 2007 #29 Skrevet 6. september 2007 Oki - siden du vargravid da...hihi...:-)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. september 2007 #30 Skrevet 6. september 2007 kom på flere ting: -lys rosa leppestift med mørk lipliner -svartmalte øyebryn -altfor store "kosebukser" med "saggeræv" og knemerker - godt lubne unge jenter, uten bh og med deeeen utringningen. blæh! -playboybunny tatovering på brystet, eller tatovering generelt der (den blir fin når hun er 80) -transvesitt lignende sminke til hverdags
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #31 Skrevet 6. september 2007 Tights tights tights og, he he, tights!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. september 2007 #32 Skrevet 6. september 2007 apropos string, det er ikke akkurat deilig når halve stringen synest......den må jo ligge langt inni Amerika jo.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #33 Skrevet 6. september 2007 snus (harry) jenter med røyk (harry) ettervekst (spesielt bleika med ettervekst) piercing i øyebrynet barberte øyebryn, og tegnet strek veldig gule tenner veldig blek hud/solbrent hud altfor lyst pudder/altfor mørkt pudder for små klær kjole sammen med slike sko som har hvit gummi over tærne og lisser hvis dere skjønner (oftest rød el sorte) FÆLT altfor fulle jenter
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #34 Skrevet 6. september 2007 Er stolt over meg selv, eneste jeg føler meg truffet over er stringtrusa, og den beholder jeg samme faen, da det er det enest jeg synes er behagelig.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #35 Skrevet 6. september 2007 og ja... hår utenom hodet, vipper og bryn og svetteringer...
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2007 #36 Skrevet 6. september 2007 Når g-strengen synes. Uansett om det er litt eller mye. Jeg sliter med å finne bukser som sitter i livet, for jeg har ganske brede hofter i forhold til livvidde (i hvert fall i følge alle buksedesignere). Må derfor ofte ha lave bukser, men da har jeg laaaaaange topper over. Også synes jeg pysjbukser er ugly (på både gutter og jenter forsåvidt). Her er/har det vært mote å gå med pysj bukser på skolen og sånn... blir helt flau jeg!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #37 Skrevet 6. september 2007 Ja også bukser med høyt liv som skal presse inn magen, men så buler magen ut istedet. Jeg synes også pumps er fælt Og tights, Sa jeg tights?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. september 2007 #38 Skrevet 6. september 2007 Ettervekst Misslykka bleiking Svære føflekker med hår på i ansiktet Overdreven sminking Lange negler ( LANGE) gjerne med lakk Legghår Stram bukse og vanlig mammatruse som vises utenpå buksa ( a la 4 rompeballer) Korte topper Bukser som går inn nede. Greit hvis man har dem inni støvlettene Blomstermønstrete glorete topper og kjoler Fett hår Buser i nesa Hvite/gule store kviser Buskas øyenbrun og tegna øyenbryn Piercinger eller tattooveringer i ansiktet Snekkerbukser
Gjest Skrevet 6. september 2007 #39 Skrevet 6. september 2007 leopardundertøy, leopardklær, leopardbikini!!!
solfrid Skrevet 6. september 2007 #40 Skrevet 6. september 2007 er enig med det meste her men jeg tror jeg skal ha stringen ja, de bestemor trusene er ikke noe for meg nei...
solfrid Skrevet 6. september 2007 #41 Skrevet 6. september 2007 ang bart, her i bærum synest jeg stadig jeg ser damer med store ekle bartet, det er vemmelig det!!!!!!!!!!!
linneha Skrevet 6. september 2007 #42 Skrevet 6. september 2007 - Buffalo platåsko. Helt utrolig, men det fins folk som går med de ennå! - For trange jakker, det virker som om at enkelte vil bruke minst mulig størrelse. - svart fjortissminke. Altså, svart eyeliner og maaasse mascara + tynne svarte øyenbryn. - Korte topper der navelen synes. Er ikke pent på noen. - Jakker med belte opp under puppene (er visst moderne nå), ser ut som vaktmestern (Trond Viggo...). -Piercing og tatovering, det er virkelig ikke pent uansett hva det er og hvor det er.
er det muuulig Skrevet 6. september 2007 #43 Skrevet 6. september 2007 moahahaha jeg har tattis på brystet....og jett om jeg skal være lekker 80 åring...hihihihi tok den når jeg var 16 da:-D hihihi
Elektra Skrevet 6. september 2007 #44 Skrevet 6. september 2007 FLEECEJAKKER snus røyking smale overnappa øyebryn buskete øyebryn bart dårlig holdning for små klær orange solariumshud crocs goth damer joggedress caps uno klær
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. september 2007 #45 Skrevet 6. september 2007 Irriterer meg skjeiv av ei jeg kjenner. Hun er på min størrelse (90+), og bruker bukser uten stretch, i alt for liten størrelse. Presser de på seg, og hadde man klippet henne av med midjen hadde hun jo sett normal ut derfra og ned (men du ser at hun ikke får buksa helt opp). Over beltet derimot ser hun jo DOBBELT så stor ut som hun faktisk er. Her snakker vi bilring på størrelse med, ja nettopp, en bilring. Pen jente, og hadde hun nedverdiget til å bruke large feks, hadde hun kunnet passere som kraftig, i stedet ser hun sykelig overvektig ut. Ironisk nok. Ellers er jo ikke snus og fett hår og slikt så veldig pent da.
snartmammapåny Skrevet 6. september 2007 #46 Skrevet 6. september 2007 Joggebukse, behaglig, men FYSJ det er stygt. Synst generelt folk som er ustelte er stygt. Uansett hvor travel man har det så tar det noen få minutter å børste håret og sette på litt sminke i en fei. For små klær, eller for store for den del. Klær skal passe kroppen. Og er igrunnen enig med de fleste her oppe;)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 6. september 2007 #47 Skrevet 6. september 2007 Hull i nesa,bart,klær som ikke passer til formen(uansett str. på dama),fett hår,overdreven sminke,langt hår på legger og under armene.
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 6. september 2007 #48 Skrevet 6. september 2007 kom på noen til;) Påtegnede øyenbryn og bryn som har vokst sammen.
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 6. september 2007 #49 Skrevet 6. september 2007 Snusleppe eller sig i tryne. Å ikke minst kjerringa nede i sentrum som daglig handler øl med ungen i vogna. kjenner at jeg hater henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå