lille je Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Veldig lave bukser og sideflesk som VELTER ut over kanten....
mamma >to gull Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Snus i leppa.....Fyttirakker'n så lite feminimt.. Bart og hår under armene er lite flott ja..:-))
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 klær som er minst 1 størrelse for liten, hår på legger og under armene, stooor glipe mellom bukse og genser...
RosaPåBall Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 snusleppe, svetteringer, tannstein, fett hår, sorte hår på leggene,
Kosel Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 syltynne jenter som på død og liv presser seg ned i altfor trange bukser slik at de uten ett gram fett på kroppen alikevel får slike "håndtak"... og da attpåtil har slike litt for korte gensere så man ser litt mage... syntes det rett og slett er ulekkert..
mamma >to gull Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Kom på en ting til;piercing i øyebrynet..Ikke det styggeste jeg ser da,men bare j...harry!!!! :-)
prekæs Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Tjukke lag med brunkrem, gulbleket hår med utvekst og kjerringer på min alder som prøver å se ut som tenåringsdatteren sin.
M by M Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 For små klær Snus Rullings Grorudpalme (greit i dusjen)
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Gule tenner og hår som henger for mye ned i ansiktet.
Silker Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 orange,skjoldete puddertryner, vulgære utrigninger skikkelig ettervekst
Gjest Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Hmmm... tror det må være bukser som går godt over navlen, som er helt stramme om magen og slaskete om rumpen og lårene og med en bluse/genser stappet ned i buksen! Snakk om å gjøre sin egen figur så stygg som mulig da, en syltynn supermodell kunne muligens ha sluppet unna med noe slikt, men ikke normale damer og spesielt ikke damer på 40-50 år +.... Ikke at jeg er noen klesekspert, men når jeg ser slikt klør det faktisk i meg etter å gi et par tips til valg av kleskombinasjoner.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 LEOPARDKLÆR!!! Herregud så harry !! Å så kler dem gjerne di stakkar små søte jentene sine også i leopardmønster! usj...
Gjest Skrevet 6. september 2007 #17 Skrevet 6. september 2007 Hårete armhuler og bein Fett hår Ettervekst Joggeklær Skitne negler Foundation som er HELT feil farge i forhold til hudfargen. Skille mellom halsen og ansiktet pga brunkrem Syyyyyyltynne øyenbryn Tatoverte øyenbryn Lipliner uten lebestift.. Kun den. Dame med store pupper uten bh Rullings Snus Pinnkort hår. ( Militærkort) Ring i nesa Svarte negler/lepper Hehe.. Ble masse dette =P
wirre;o) Skrevet 6. september 2007 #18 Skrevet 6. september 2007 buksene trenger ikke være lave... sideflesk som velter ut under en for kort topp er hærslig! og gamle damer ( unge også når jeg tenker etter) med sånne grevinnehengekøyer i singlet. Ta på deg noe med arm på!!!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 Hår under armene og på legger Ringer på alle fingrene for små klær,og for små bh`er + alt som er nevnt...
mamma >to gull Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 Sokker i sandaler..(gjelder både menn og kvinner..) og er FY,FY,FY!!!!
lille je Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 Glemte for små bh'er... Så det ser ut som man har fire pupper.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 Jenter som rett og slett har gitt bang i seg selv...fett hår, urene tenner, uren hud, hårete kropp, store klær osv. Fælt å si at det er det styggeste jeg ser, men egentlig tror jeg de fleste i den kategorien er pene, dermed er det så trist at de på en måte har gitt opp seg selv.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #24 Skrevet 6. september 2007 Er lov på gravide vel? Jeg fikk ikke på meg noen sko og det var kaldt, så da ble det sokker og sandaler ;-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 Folk som ikke kler seg i sin egen str, det gjelder både for store klær og for små klær. Sånne tacky klær som ser ut som noe en glamourmodell ville ha tatt på seg, med lenker her og der, utrigning ned til navelen o.l., fett hår og skitne negler, VELDIG slitte sko (da særlig joggesko) Bukser som er vide oppeved lårene, høye i livet og stramme nede ved leggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå