Gå til innhold

Hva er det styggeste dere ser på jenter/damer da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Veldig lave bukser og sideflesk som VELTER ut over kanten....

Skrevet

Snus i leppa.....Fyttirakker'n så lite feminimt..

Bart og hår under armene er lite flott ja..:-))

Skrevet

klær som er minst 1 størrelse for liten, hår på legger og under armene, stooor glipe mellom bukse og genser...

Skrevet

snusleppe, svetteringer, tannstein, fett hår, sorte hår på leggene,

Annonse

Skrevet

syltynne jenter som på død og liv presser seg ned i altfor trange bukser slik at de uten ett gram fett på kroppen alikevel får slike "håndtak"... og da attpåtil har slike litt for korte gensere så man ser litt mage... syntes det rett og slett er ulekkert..

Skrevet

Kom på en ting til;piercing i øyebrynet..Ikke det styggeste jeg ser da,men bare j...harry!!!!

:-)

Skrevet

Tjukke lag med brunkrem, gulbleket hår med utvekst og kjerringer på min alder som prøver å se ut som tenåringsdatteren sin.

Skrevet

For små klær

Snus

Rullings

Grorudpalme (greit i dusjen)

Skrevet

Gule tenner og hår som henger for mye ned i ansiktet.

Skrevet

orange,skjoldete puddertryner,

vulgære utrigninger

skikkelig ettervekst

Annonse

Skrevet

Hmmm... tror det må være bukser som går godt over navlen, som er helt stramme om magen og slaskete om rumpen og lårene og med en bluse/genser stappet ned i buksen! Snakk om å gjøre sin egen figur så stygg som mulig da, en syltynn supermodell kunne muligens ha sluppet unna med noe slikt, men ikke normale damer og spesielt ikke damer på 40-50 år +.... Ikke at jeg er noen klesekspert, men når jeg ser slikt klør det faktisk i meg etter å gi et par tips til valg av kleskombinasjoner.

Skrevet

LEOPARDKLÆR!!!

Herregud så harry !!

Å så kler dem gjerne di stakkar små søte jentene sine også i leopardmønster! usj...

Skrevet

Hårete armhuler og bein

Fett hår

Ettervekst

Joggeklær

Skitne negler

Foundation som er HELT feil farge i forhold til hudfargen.

Skille mellom halsen og ansiktet pga brunkrem

Syyyyyyltynne øyenbryn

Tatoverte øyenbryn

Lipliner uten lebestift.. Kun den.

Dame med store pupper uten bh

Rullings

Snus

Pinnkort hår. ( Militærkort)

Ring i nesa

Svarte negler/lepper

Hehe.. Ble masse dette =P

Skrevet

buksene trenger ikke være lave... sideflesk som velter ut under en for kort topp er hærslig!

og gamle damer ( unge også når jeg tenker etter) med sånne grevinnehengekøyer i singlet. Ta på deg noe med arm på!!!

Skrevet

Hår under armene og på legger

Ringer på alle fingrene

for små klær,og for små bh`er

+ alt som er nevnt...

Skrevet

Sokker i sandaler..(gjelder både menn og kvinner..) og er FY,FY,FY!!!!

Skrevet

Glemte for små bh'er... Så det ser ut som man har fire pupper.

Skrevet

Jenter som rett og slett har gitt bang i seg selv...fett hår, urene tenner, uren hud, hårete kropp, store klær osv. Fælt å si at det er det styggeste jeg ser, men egentlig tror jeg de fleste i den kategorien er pene, dermed er det så trist at de på en måte har gitt opp seg selv.

Skrevet

Er lov på gravide vel? Jeg fikk ikke på meg noen sko og det var kaldt, så da ble det sokker og sandaler ;-)

Skrevet

Folk som ikke kler seg i sin egen str, det gjelder både for store klær og for små klær. Sånne tacky klær som ser ut som noe en glamourmodell ville ha tatt på seg, med lenker her og der, utrigning ned til navelen o.l., fett hår og skitne negler, VELDIG slitte sko (da særlig joggesko) Bukser som er vide oppeved lårene, høye i livet og stramme nede ved leggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...