Gå til innhold

Hei! Ny her jeg...

:) AprilSkatt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid. Er nå ca 7 uker på vei. Jeg er 20 år og bor i Akershus med kjæresten min. Barnet er veldig ønsket av oss begge! Har veldig lyst til å komme i kontakt med andre på min alder som bor i området (vil ikke gå ut med akkurat hvor jeg bor, fordi det ikke er offisielt ennå :P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg bor også i akershus. kan du ikke sende en pers.meld. til meg da og fortelle om du bor i nærheten av strømmen/skedsmo?

Skrevet

Hei! Jeg er 19 år bor i asker og er 10uker på vei :o) Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med noen som i akershus.

Skrevet

Koslig å se at det er andre fra akershus her og! :) Hvor langt er du på vei irisess? Jeg er veldig ofte i Lillestrøm området, men bor en halv time unna ca. Vet ikke helt hvordan ting funker på siden her ennå, så personlig melding er jeg litt usikker på åssen jeg skriver :P

hadde vært kjempe koslig å bli kjent hvertfall. Og HeleneMor, Asker er jo ikke så veldig langt fra lillestrøm det heller vel?!

Skrevet

er 19 selv og bor i akershus(follo)

bare send pers melding om du er interessert i å snakke=) alltid koselig med pers.melding vett;-)

er selv 12 uker på vei

Skrevet

Jeg var gravid:( *snufs* men vi prøver alvorlig hardt for å bli det.=)

haha okei. den er grei:) Asker er en halvtime unna hvis det ligger på riktig side, hvis ikke kan det ta opptil en time. Men jeg hadde syntes det hadde vært fint å prate og bli kjent med folk som prøver eller er gravid.

Skrevet

Hei.. jente på 21 som venter baby termin 27.april.. bor mellom oslo og asker.. hadde vært koselig å høre fra andre gravide.. jeg og barnefaren gleder oss masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...