:) AprilSkatt :) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei! Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid. Er nå ca 7 uker på vei. Jeg er 20 år og bor i Akershus med kjæresten min. Barnet er veldig ønsket av oss begge! Har veldig lyst til å komme i kontakt med andre på min alder som bor i området (vil ikke gå ut med akkurat hvor jeg bor, fordi det ikke er offisielt ennå )
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei. jeg bor også i akershus. kan du ikke sende en pers.meld. til meg da og fortelle om du bor i nærheten av strømmen/skedsmo?
Dancing Queen Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Hei! Jeg er 19 år bor i asker og er 10uker på vei ) Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med noen som i akershus.
:) AprilSkatt :) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Koslig å se at det er andre fra akershus her og! Hvor langt er du på vei irisess? Jeg er veldig ofte i Lillestrøm området, men bor en halv time unna ca. Vet ikke helt hvordan ting funker på siden her ennå, så personlig melding er jeg litt usikker på åssen jeg skriver hadde vært kjempe koslig å bli kjent hvertfall. Og HeleneMor, Asker er jo ikke så veldig langt fra lillestrøm det heller vel?!
ny på vei? Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 er 19 selv og bor i akershus(follo) bare send pers melding om du er interessert i å snakke=) alltid koselig med pers.melding vett;-) er selv 12 uker på vei
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg var gravid:( *snufs* men vi prøver alvorlig hardt for å bli det.=) haha okei. den er grei:) Asker er en halvtime unna hvis det ligger på riktig side, hvis ikke kan det ta opptil en time. Men jeg hadde syntes det hadde vært fint å prate og bli kjent med folk som prøver eller er gravid.
lillepixie Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Hei.. jente på 21 som venter baby termin 27.april.. bor mellom oslo og asker.. hadde vært koselig å høre fra andre gravide.. jeg og barnefaren gleder oss masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå