Gå til innhold

Vondt når du får orgasme?


Mini nr 2 i mars

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har merket at det gjør vondt nederst i magen, eller der eggstokkene er når man får orgasme? Hadde det ikke sånn før jeg ble gravid...Men det var ikke spesielt godt, og det er jo litt kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke hatt sex etter den positive testen jeg, sambo dro offshore i går, så blir ikke noe heller før om to uker, hehehehe

 

 

nesten redd for å miste spiren jeg hvis jeg gjør noe som gjør at den kan løsne eller noe hehe, men så er jeg litt sånn nevrotisk tror jeg for å miste å da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er litt sånn panisk jeg og...Har blitt syk, og tør nesten ikke hoste! Kjenner det ekstra godt i underlivet/nederst i magen når jeg hoster...

 

Men når det gjelder orgasme tenker jeg at dersom jeg har det godt, så har spiren det godt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også en litt ubehagelig følelse ved orgasme, dette ble mye værre langt uti svangerskapet sist, fordi livmora trekker seg sammen ved orgasme og når livmora blir større merkes dette godt......kan tilslutt kjenne det på utsiden.....

Kan ha litt med stillinger, prøv deg frem - litt synd å ikke få fullt utbytte av sex under svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er det det er? Ja, skikkelig ubehagelig, men får bare prøve å være kreative =) Er ennå ikke kvalm eller dårlig, så jeg har tenkt å nyte sexen så lenge som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk skikkeli vondt av orgasme tidligere... ... når jeg ca var i uke 5 ++ ... det kjentes ut som det var noe som revnet ... smertene varte kansje 2 min så gikk de over ...

jeg tror dette bare er en sammentrekkning i livmoren eler noe... tror ikke det er noe farlig .... men det er jo faktisk så vondt at man helst ikke vill gjøre det flere ganger ...

dere er heldig som har sexliv:) nyt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde også en revnende smerte etter orgasme, ca i uke 8. Det varte i ca 15 min og var helt ubeskrivelig vondt. Har ikke opplevd det siden. Men jeg har faktisk opplevd det et par ganger før i livet uten å være gravid. Har prøvd å spørre legen om det, men har ikke fått noe godt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...